BrandFestival: a döntéshozók éves stratégiai találkozója
Verseny és együttműködés. Te hol állsz?
A BrandFestival Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb és legnépszerűbb stratégiai kommunikációs találkozójának idei célja annak bemutatása, hogy mit jelent a verseny és az együttműködés kapcsolata a XXI. század vállalatának stratégiai gondolkozásában.
A piacgazdaság sikerei kétséget kizáróan bebizonyították, hogy a versengés a hatékonyság fokozásának egyik legbiztosabb eszköze. Ugyanakkor bizonyos „lélektani pillanatokban” képesnek kell lennünk arra, hogy kiaknázzuk a rivalizálás mellett a kooperációban rejlő erőket is. Néhányan már felismerték az összefogás erejében nyugvó potenciált!
Az idei BrandFestivál elhozza azokat a vezéregyéniségeket, akik gondolatgazdag előadásokkal osztják meg a résztvevőkkel a márkaépítés, versengő és együttműködő stratégiaalkotás terén szerzett tapasztalataikat. Olyan egyéniségek gazdagítják majd az előadók népes táborát, akiket a klasszikus vállalkozói értékek mellett, a stratégiai szemlélet, kockázatvállalási hajlandóság, innovatív és perspektivikus gondolkodás jellemez.
Elfogadta meghívásunkat többek között: Alexander Brody (magyar származású reklámszakember), Csíkszentmihályi Mihály (a Flow-élmény tudományos megalapozója).
A számos nemzetközi és hazai kiválóság mellett körünkben üdvözölhetjük majd Robert J. Aumann és Edmund S. Phelps két világhírű Nobel-díjas tudósokat is.
Aumann - a 2005-ös közgazdasági Nobel-emlékdíj birtokosa - játékelmélettel kapcsolatos tudományos munkássága paradigmatikus változást hozott az elmúlt néhány évtized közgazdaságtudományi ismeretrendszerében. Kutatásaiban matematikai módszerekkel elemzi a különböző döntéshozók stratégiai cselekvését, olyan „univerzális” elméleti modellt konstruálva, amely segíti a kereskedelmi és üzleti konfliktusok elkerülését. Gondolatait például a nemzetközi biztonságpolitikai, gazdasági és politikai konfliktusok megoldásában kamatoztatták. Játékelméleti konklúziói segítségével az iparági szereplők választ kaphatnak, hogy mikor eredményesebb a versengő és mikor az együttműködő stratégia érvényre juttatása.
Edmund S. Phelps 2006-ban vívta ki a Svéd Királyi Tudományos Akadémia elismerését. A gazdasági növekedés terén végzett tudományos munkásságával, illetve a gazdaságpolitika hosszú és rövid távú hatásai közötti kapcsolat elmélyítésével vált közismertté, s egyben méltóvá a Nobel-emlékdíjra. Élharcosa annak a gondolatnak, hogy a gazdaság fejlettségét nem elsősorban az intézményrendszer, a demográfiai trendek, a tőkeképződés, a technológiai fejlődés, makrogazdasági környezet, hanem az adott ország kulturális sajátosságai, értékei határozzák meg leginkább. Érdemei közé tartozik, hogy munkássága nyomán olyan - az eddigi nemzetgazdasági teljesítményt körülíró kemény gazdasági mutatószámokon túlmutató - „soft” fogalmak kerültek a közérdeklődés fókuszába, mint az új gondolatok iránti nyitottság, a készség azok felhasználására vagy a szociális partnerség. A magyar munkaerő-piac jelenlegi adatait ismerve érdemes lehet meghallgatni a munkanélküliség nagyságát befolyásoló piaci erőkkel foglakozó eszmefuttatását.
Hisszük, hogy e két igazi világnagyság és a többi nívós előadó nevével fémjelzett szakmai párbeszédet szorgalmazó országos szintű találkozó alkalmat teremt a nemzetközi piacokon történő változások megismerésére. Lehetőséget nyújt a szakemberek számára a vélemény-cserére, a különböző szakmai nézetek, problémák ütköztetésére és a lehetséges megoldások felkutatására, új távlatokat nyitva ezzel üzleti elképzeléseiknek.
A rendezvényen az előadások mellett kerekasztal-beszélgetések, szakmai workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
A kétnapos BrandFestival értékét tovább emeli, hogy idén először kerül kiosztásra az év leginnovatívabb stratégai gondolatáért járó „Arany Dió” díj is, amellyel a stratégiai gondolkodás innovációja előtt szeretnénk tisztelegni.
Időpont: 2008. szeptember 18-19.
Helyszín: Hotel Visegrád*****, wellness és konferencia hotel.
A részletes program megtalálható a www.brandfestival.hu oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- Feltörekvőben a vidéki IT vállalkozások?
- Superbowl szuper-reklámokkal
- IDC évnyitó: Mélyvíz után nagy levegő
- Gesztusvezérelt szoftver, avagy Magyarország, mint innovációs nagyhatalom
- 10 éves az Internet Hungary!
- Magyar-japán infokommunikációs konferencia a Műegyetemen
- A globális piacok jelenthetnek kiutat a magyar high-tech ágazatok számára
- Az előremenekülés útja az információs társadalom?
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.