Apró lépések a költséghatékonyság felé vezető úton
A hatékony működés minden vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Az alkalmazottak munkájuk közben számos alkalommal nyomtatnak, faxolnak és másolnak nem gondolva a környezetterhelésre és a vállalkozás folyamatosan növekvő összegű számláira. Egy cég eredményeit könnyen negatívan befolyásolhatják a növekvő működési költségek részét képező, olyan jelentéktelennek tűnő költségek, mint a gyakori toner cserék, papír-rendelések vagy a magas faxolási költségek. Nem is gondolnánk, hogy a használat korlátozásával, pontos szabályozásával mekkora összegek takaríthatók meg.
Bár a cégvezetés időről-időre napirendre tűzi a működési költségek konszolidációját, legtöbbször a figyelem fokozatos lazulásával lassan minden visszaáll a régi kerékvágásba. Tökéletes megoldást jelent a helyzetre a Canon egyedülálló hozzáférés-kezelési rendszere, az Access Management System (AMS), amely segítségével a cég vezetése könnyedén kézben tarthatja a nyomtatási költségek kontrollját. Vállalati nyomtatási stratégia kidolgozásával meghatározhatja, hogy a munkatársak közül, valamint a vállalat munkacsoportjaiban kik kaphatnak jogosultságot színes dokumentumok nyomtatására, másolására, kik férhetnek hozzá a faxolási funkciókhoz vagy továbbíthatnak dokumentumokat elektronikusan. A Canon AMS segítségével csökkenthetők a vállalkozás teljes nyomtatással összefüggő költségei, valamint központilag ellenőrizhetők és változtathatók az egyes funkciókhoz a hozzáférési jogosultságok.
Mi is az Access Management System?
Az Access Management System (AMS) egy hozzáférés-kezelési rendszer, amelynek segítségével a felhasználó hozzáférési profilokat hozhat létre az eszköz különböző funkcióihoz – például a színes nyomtatáshoz, fax funkcióhoz vagy beolvasáshoz – kapcsolódóan. A profilokhoz hozzárendelhetők egyes személyek, csoportok vagy részlegek, így a vállalat rugalmasan kezelheti a költségeket és a biztonsági kérdéseket. Az Access Management System a Canon exkluzív nyomtatáskezelő szoftvercsomagjának, az uniFLOW Output Manager v3.1 része. A rendszerkezelő segítségével engedélyeket rendelhetünk a következő szolgáltatásokra:
· Színes és fekete-fehér másolás, valamint a kétoldalas nyomtatás és nagyítás
· Színes, fekete-fehér, a kétoldalas valamint a postafiókba történő nyomtatás
· Elektronikus dokumentum-továbbítás
· Faxolási szolgáltatások
· Postafiók használata
· Internet hozzáférése
· Meap alapú alkalmazások használata.
Az egyedülálló Access Management System szolgáltatás üzleti előnyei:
Az Access Management Szolgáltatás számos hasznos funkcióval könnyíti meg a mindennapi munkát, és teljes mértékben biztosítja a felhasználó hitelesítésével működő hozzáférés korlátozás megvalósítását.
· Információ kiáramlás megakadályozása: ha azokra a felhasználókra korlátozzuk a készülék használatát, akiknek arra ténylegesen szükségük van, minimalizálható az alkalmazottak általi információkiáramoltatás
· Csökkenthető a teljes nyomtatással összefüggő költség: a színes nyomtatás költségeinek csökkentése a színes dokumentumnyomtatás korlátozásával, valamint a papír‑ és festékfogyasztás csökkentése a kötelező kétoldalas nyomtatással
· Csökken a rendszerkezelő feladatköre: az IT vezető központilag ellenőrizheti a rendszert
· A felhasználók nem használhatnak munkájuk ellátásához szükségtelen funkciókat, így a rendszerkezelőhöz érkező kérdések száma is csökken
Kapcsolódó cikkek
- Hat új multifunkciós nyomtató a Canontól
- Csúcsszkenner a Canontól: CanoScan 9000F
- Ötszörös TIPA-díjas a Canon
- Profi Canon XF300 és XF305 kamerák új kodekkel és kis szórású Hi-UD optikával
- Nagyformátumú nyomtatás a Canontól: imagePROGRAF modellek
- Canon: javított firmware, hiánycikk objektív
- A Xerox az Affiliated Computer felvásárlásával az élre tört
- Fogyasztói terméközön a Canon bemutatóján
- Canon EOS-550D: Full HD és 18 megapixel belépőszinten
- A Canon elkészítette az 50 milliomodik EF objektívet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.