Apró lépések a költséghatékonyság felé vezető úton
A hatékony működés minden vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Az alkalmazottak munkájuk közben számos alkalommal nyomtatnak, faxolnak és másolnak nem gondolva a környezetterhelésre és a vállalkozás folyamatosan növekvő összegű számláira. Egy cég eredményeit könnyen negatívan befolyásolhatják a növekvő működési költségek részét képező, olyan jelentéktelennek tűnő költségek, mint a gyakori toner cserék, papír-rendelések vagy a magas faxolási költségek. Nem is gondolnánk, hogy a használat korlátozásával, pontos szabályozásával mekkora összegek takaríthatók meg.
Bár a cégvezetés időről-időre napirendre tűzi a működési költségek konszolidációját, legtöbbször a figyelem fokozatos lazulásával lassan minden visszaáll a régi kerékvágásba. Tökéletes megoldást jelent a helyzetre a Canon egyedülálló hozzáférés-kezelési rendszere, az Access Management System (AMS), amely segítségével a cég vezetése könnyedén kézben tarthatja a nyomtatási költségek kontrollját. Vállalati nyomtatási stratégia kidolgozásával meghatározhatja, hogy a munkatársak közül, valamint a vállalat munkacsoportjaiban kik kaphatnak jogosultságot színes dokumentumok nyomtatására, másolására, kik férhetnek hozzá a faxolási funkciókhoz vagy továbbíthatnak dokumentumokat elektronikusan. A Canon AMS segítségével csökkenthetők a vállalkozás teljes nyomtatással összefüggő költségei, valamint központilag ellenőrizhetők és változtathatók az egyes funkciókhoz a hozzáférési jogosultságok.
Mi is az Access Management System?
Az Access Management System (AMS) egy hozzáférés-kezelési rendszer, amelynek segítségével a felhasználó hozzáférési profilokat hozhat létre az eszköz különböző funkcióihoz – például a színes nyomtatáshoz, fax funkcióhoz vagy beolvasáshoz – kapcsolódóan. A profilokhoz hozzárendelhetők egyes személyek, csoportok vagy részlegek, így a vállalat rugalmasan kezelheti a költségeket és a biztonsági kérdéseket. Az Access Management System a Canon exkluzív nyomtatáskezelő szoftvercsomagjának, az uniFLOW Output Manager v3.1 része. A rendszerkezelő segítségével engedélyeket rendelhetünk a következő szolgáltatásokra:
· Színes és fekete-fehér másolás, valamint a kétoldalas nyomtatás és nagyítás
· Színes, fekete-fehér, a kétoldalas valamint a postafiókba történő nyomtatás
· Elektronikus dokumentum-továbbítás
· Faxolási szolgáltatások
· Postafiók használata
· Internet hozzáférése
· Meap alapú alkalmazások használata.
Az egyedülálló Access Management System szolgáltatás üzleti előnyei:
Az Access Management Szolgáltatás számos hasznos funkcióval könnyíti meg a mindennapi munkát, és teljes mértékben biztosítja a felhasználó hitelesítésével működő hozzáférés korlátozás megvalósítását.
· Információ kiáramlás megakadályozása: ha azokra a felhasználókra korlátozzuk a készülék használatát, akiknek arra ténylegesen szükségük van, minimalizálható az alkalmazottak általi információkiáramoltatás
· Csökkenthető a teljes nyomtatással összefüggő költség: a színes nyomtatás költségeinek csökkentése a színes dokumentumnyomtatás korlátozásával, valamint a papír‑ és festékfogyasztás csökkentése a kötelező kétoldalas nyomtatással
· Csökken a rendszerkezelő feladatköre: az IT vezető központilag ellenőrizheti a rendszert
· A felhasználók nem használhatnak munkájuk ellátásához szükségtelen funkciókat, így a rendszerkezelőhöz érkező kérdések száma is csökken
Kapcsolódó cikkek
- Hat új multifunkciós nyomtató a Canontól
- Csúcsszkenner a Canontól: CanoScan 9000F
- Ötszörös TIPA-díjas a Canon
- Profi Canon XF300 és XF305 kamerák új kodekkel és kis szórású Hi-UD optikával
- Nagyformátumú nyomtatás a Canontól: imagePROGRAF modellek
- Canon: javított firmware, hiánycikk objektív
- A Xerox az Affiliated Computer felvásárlásával az élre tört
- Fogyasztói terméközön a Canon bemutatóján
- Canon EOS-550D: Full HD és 18 megapixel belépőszinten
- A Canon elkészítette az 50 milliomodik EF objektívet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.