Júliusban 61 ezerrel nőtt a mobil-előfizetések száma
2008 júliusában a mobil-előfizetések száma 61 ezerrel nőtt, így a hónap végén a három szolgáltató ügyfeleinek száma összesen 11 millió 601 ezer volt és 100 lakosra 115,5 előfizetés jutott az egy évvel korábbi 102,3 után - közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH).
Július végére a hívás fogadására alkalmas (aktív) SIM-kártyák száma alapján a Pannon piaci részesedése az előző havi 35,22 százalékról 35,20 százalékra, T-Mobile részesedése pedig 44,03 százalékról 43,94 százalékra csökkent, míg a Vodafone részesedése 20,75 százalékról 20,86 százalékra nőtt.
A forgalmazásban részt vevő, azaz az utolsó három hónapban forgalmat generáló előfizetések száma 2008. július végén 10 millió 339 ezer volt, 77 ezerrel több, mint egy hónappal előbb.
A forgalmazásban részt vevő előfizetések száma alapján a T-Mobile piacrészesedése 45,93 százalékról 44,73 százalékra, a Pannoné 33,27 százalékról 33,17 százalékra csökkent, Vodafone részesedése viszont 21,80 százalékról 22,11 százalékra emelkedett.
A három mobilszolgáltató ügyfelei 2008 júliusában 3 549 számot hordoztak. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a mobilszámok 2004. május elseje óta igénybe vehető hordozhatósága eddig összesen 223 234 számot érintett.
Kapcsolódó cikkek
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- Novemberben tovább nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Tovább bővült a vezetékes szélessávú piac októberben
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
- Aktivizálódik a mobilpiac
- Több mint 300 ezer ügyfél tűnt el a mobilpiacról 2009 első félévében
- A válság ellenére nőtt a vezetékes internet előfizetések száma
- NHH: 15 ezerrel nőtt a mobilinternet-előfizetések száma márciusban
- Februárban tovább bővült a vezetékes szélessávú piac
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.