Koreai blogszoftvert vett a Google
Chang-Won Kim, a Tatter társ-vezérigazgatója az eladásról azt nyilatkozta, hogy az segíthet a Google számára, hogy jobban megvethesse a lábát a fontos online piacon. Míg ugyanis világszinten messze a Google a legnépszerűbb keresőprogram, addig Délkelet-Ázsia egyes részein, például éppen Dél-Koreában, a Yahoo, illetve helyi szolgáltatók megelőzik őket. Márpedig nemcsak a keresőről, hanem komplex tartalomszolgáltatásról és az ehhez kapcsolódó reklámbevételekről van szó, amiken a Textcube sokat lendíthet; a dél-koreai internetezők tábora az Internet World Stats adatai alapján a kilencedik legnépesebb a világon.
A Google egyébként már rendelkezik saját blogkészítő szoftverrel Blogger néven – a céget még 2003-ban vásárolta, ám a terjeszkedést nyilvánvalóan jobban szolgálja egy helyben ismert név. Ugyanakkor fordított irányban, a Dél-Koreán kívüli piacokon is be kívánják majd mutatni a Textcube-ot, hátha az újabb eszközök növelhetik a Google-platformon bloggolók táborát.
Kapcsolódó cikkek
- A Google-titok tudója Budapesten
- Mobilfotóról is fordít a Google
- Jövendőmondó cégbe invesztál a Google
- Nyáron nyitja digitális könyvesboltját a Google
- Virtuális billentyűzet segíti a Google használóit
- Elássa a csatabárdot a Google és a német kormány
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Péntektől kapható a Google telefonja Nagy-Britanniában
- Google Earth a böngészőben: 3D-s lett a Google Maps
- Saját szervercsipet fejleszt a Google?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.