Valóban segítenek az ügyviteli rendszerek
Az ügyviteli rendszereket használó vállalatok naprakészebb, pontosabb képpel rendelkeznek cégük pénzügyi helyzetéről, valamint kevesebb munkával és kevesebb hibával teljesítik adminisztrációs kötelezettségeiket – derült ki a rEVOLUTION Software saját ügyfélkörében végzett, több mint 100 cég bevonásával készített felméréséből. A vizsgálat, amely elsődlegesen a rEVOLUTION Iroda++ integrált ügyviteli rendszer felhasználóinak elégedettségét mérte, arra is fényt derített, hogy egy ügyviteli szoftver bevezetésének ráfordításai számos területen, folyamatosan megtérülnek.
A kérdőívet a rEVOLUTION 260 olyan ügyfelének küldte ki, akiknél már hosszabb ideje gyűlik a tapasztalat a rendszer használatának hatásairól, közülük összesen 128 felhasználó adott választ a feltett kérdésekre. „A kérdőív eredményei alapján kiderült, hogy egy ügyviteli rendszer használata jelentősen képes egyszerűsíteni, hibamentesíteni az adminisztrációt” – mondta Benkő Szilvia, a cég termékmenedzsere. „Piaci tapasztalatunk, hogy a kkv szektorban nagyon sok vállalat használ napjainkban is kockás füzetet vagy több különálló szoftvert a számlázási, készletkezelési, könyvelési stb. feladatokra. A többszöri, kézzel történő rögzítés azonban részben a hibalehetőség esélyét növeli, másrészt felesleges többletmunkát okoz.” Az ügyfelek több, mint 90%-a nyilatkozott úgy, hogy a rendszer bevezetése óta kevesebb időt fordít adminisztrációra, 92%-uk pedig több időt tud fordítani stratégiai feladatokra
A megtérülés fontos elemeként az ügyfelek 91%-a igazolta vissza, hogy a program használatával pontosabb képet kap az üzleti folyamatairól és a cég működéséről. „Egy integrált rendszer – melynek alapelve, hogy minden adatot csak egyszer, egy helyen kell rögzíteni – használata biztosítani tudja a felhasználó számára, hogy a bevitt adatokból származó kimutatások pontosak legyenek. Több, különálló szigetrendszerből származó adatokra épülő kimutatások esetén gyakran előfordul, hogy az egyes rendszerekben valamilyen emberi hiba vagy a rendszerek eltérő működése miatt nem egyeznek egymással az adatok, ez pedig bizonytalanságot okoz és átláthatatlanná teszi a működést” – tette hozzá Benkő.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult az Iroda++
- Kulcs- Készlet és Számla Next - Az ügyvitel jövője
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
- Elektronikus hitelesítést biztosító bővítmény SBO számlázó rendszerekhez
- Tanulj szerepjáték közben vállalatirányítást!
- Egy nap alatt SAP vállalatirányítási rendszer kkv-knak
- Univerzális interfész a vállalati informatikában
- Új funkcióval gazdagodik az SAP Business One
- Megjelent a rEVOL Express Útnyilvántartó modulja
- Sztornózzunk szabályosan
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.