A Microsoft ragaszkodik a Windows Mobile licencdíjakhoz
Ballmer elmondása alapján a Google Android platformjának ingyenessége eleve gyanús, és éppen ezért a legtöbb mobilszolgáltató szkeptikus vele kapcsolatban. A Nokia esetében ugyanakkor a Microsoft-vezér szerint egyelőre nem világos, hogy a Symbiant „valóban nyílt forráskódúvá teszik-e, vagy inkább saját operációs rendszert kreálnak belőle?”. Ez a kérdés pedig Ballmer logikáját követve a Nokiával szemben a többi készülékgyártót teheti bizalmatlanná, miközben a Microsoft Windows Mobile esetében az ügyfél pontosan tudja, hogy a vállalat célja a bevételszerzés.
A Microsoft a Strategy Analytics piackutató adatai szerint 8 és 15 dollár között keres készülékenként a Windows Mobile-al. A licencdíjhoz való ragaszkodás ugyanakkor a közvetlen anyagi érdekeltség mellett külön jelentőséggel is bír a Microsoft számára, hiszen a cég kulcstermékei, a számítógépes Windows és Office szoftverek egyértelműen pénzbe kerülő alkalmazások.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos frissítések Windows rendszerekhez
- Telefonos tolmácsszoftver a Microsofttól
- Két kritikus frissítés a Microsoft májusi csomagjában
- Korlátozzák a mobilszolgáltatást a tálibok
- Megérkezett az első Microsoft-szoftver a Nokia mobiljaira
- Mobilparkolás Békéscsabán is
- 60 százalék alatt az Explorer
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Halo Reach béta május 19-én
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.