Két új magyar vezető a Microsoft regionális központjában
Két új magyar vezetővel bővül a Microsoft kelet-közép-európai régiós menedzsmentje. A müncheni székhelyen így már öt magyar szakember tölt be vezető pozíciót: Debreczeni Eszter és Deme Csaba novembertől csatlakozik Vityi Péter, Takács Péter és Székely Tamás után a Microsoft regionális vezetéséhez.
Debreczeni Eszter négy éve csatlakozott a Microsoft csapatához emberi erőforrás igazgatóként. Ebben a pozíciójában sikeresen járult hozzá az új munkatársak szervezetbe való beilleszkedéséhez és a tavalyi ügyvezetőváltást követően, a Drajkó László által vezetett csapat építéséhez. A Microsoftot megelőzően a PepsiAmericas-nál töltötte be a kelet-közép-európai képzési és szervezetfejlesztési igazgatói pozíciót, előtte pedig HR igazgatóként dolgozott a DHL-nél, szervezetfejlesztési tanácsadóként a Manmore Consultingnál, illetve HR menedzserként a TakarékBanknál.
Deme Csabát (35) november 1-jével nevezték ki a Microsoft kelet-közép-európai szerverüzletágának igazgatójává, aki így a jövő év első felében teszi át székhelyét a müncheni központba. A közgazdász végzettségű szakember három évet töltött el a Microsoft marketingigazgatói székében, ez idő alatt erős és sikeres marketingcsapatot kovácsolt össze. Fontos szerepet játszott, az üzletágvezetőkkel együttműködve, az integrált sales és marketingstratégia kiépítésében, amely komoly üzleti sikereket hozott a vállalatnak.
Deme Csaba a Microsoft előtt 2,5 évet töltött az Albacomp értékesítési és marketingigazgatói pozíciójában, azt megelőzően pedig az Oracle-nél dolgozott 7 éven keresztül különböző értékesítési és marketing pozíciókban.
Az előléptetések következtében megüresedett pozíciók betöltésére a Microsoft megkezdte a megfelelő szakemberek keresését.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Új típusú webfejlesztői versenyre toboroz a Microsoft
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.