A Cognizant Magyarországon! Outsourcing szolgáltató központ az Infoparkban
Az új központ révén az azonos időzóna és a földrajzi közelség miatt a Cognizant európai ügyfeleit lényegesen rövidebb határidejű szolgáltatásokkal tudja támogatni a hozzá forduló cégek információ-technológiai (IT-) és üzleti folyamat-kiszervezési (business process outsourcing = BPO) igényeinek kielégítésében. A budapesti központ elmélyült helyi ismeretekkel rendelkező információbázist is biztosít a Cognizant számára a közép- és kelet-európai ügyfelek kiszolgálásához. A mai sajtóeseményen megjelent és méltatta az eseményt April H. Foley, az Amerikai Egyesült Államok magyarországi nagykövet asszonya és Ranjit Rae, India magyarországi nagykövete.
Akár a világ többi Cognizant szolgáltató központja, a budapesti is a Cognizant 2.0-t alkalmazza. Ez egy Web 2.0-ra épülő platform, amely a világszerte megtalálható Cognizant erőforrásokat képessé teszi a virtuális együttműködésre, és fontos értékeket hordoz a szolgáltatások piacra jutási sebessége, költsége és alkalmazása terén.
A Prím további információkat is megtudott:
- az Infoparkban lévő Cognizant Delivery Center jelenleg 55 fős létszáma 2009 végére várhatóan 250 főre bővül;
- máris három ügyfelet szolgálnak ki Budapestről, a teljes kapacitás kb. 15 nagyobb ügyfél kiszolgálását teszi lehetővé;
- a budapesti Cognizant Delivery Center vezetője, Magyarországért felelős menedzsere Farhat M. Nooruddin asszony (képünkön);
- a Cognizant budapesti szolgáltató központja a szofver- és üzletkiszervezési munkák mellett analitikai szolgáltatásokat is felvállal;
- a Cognizant egész Európát tekintve jelenleg 70 ügyfelet szolgál ki; összárbevételének 20%-a származik az európai tevékenységből, ezt az értéket rövidesen 30%-ra kívánják emelni.
Az amerikai Cognizant az információ-technológiai, a tanácsadói és az üzleti folyamatok kiszervezésének területén piacvezető szolgáltató. A Cognizant egyetlen célt szem előtt tartó küldetése az, hogy globális technológiai és innovációs szakértelmét, iparági tapasztalatát, és világszerte elérhető erőforrásait ügyfelei szolgálatába állítsa üzleti tevékenységük erősítése érdekében. Több mint 40 szolgáltató központtal és 59 ezer alkalmazottal rendelkezik. A NASDAQ-100 Index és a Standard&Poor’s 500 Index tagjaként a Cognizant a Forbes Global 2000 cégeinek egyike, s szerepel a Fortune 1000-es listán is. Emellett a vállalatot a vezető információtechnológiai cégek közé rangsorolták a BusinessWeek Info Tech 100 legdinamikusabban növekvő és a Top 50 legjobban teljesítő cégeket bemutató listáján egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- Invitel: kevés cég él az informatikai kihelyezéssel
- Új generációs outsourcing: Siemens hibridfelhő-számítóközpont
- Idén még stagnál, jövőre már nő az informatikai outsourcing piac
- T-Systems TóPARK outsourcing együttműködés
- Nő az érdeklődés az it-erőforráskihelyzés iránt
- Rendkívüli érdeklődés az IT-outsourcing iránt
- Nő az érdeklődés az informatikai erőforrás kihelyezés iránt
- Az outsourcing ötödével is csökkentheti az irodai költségeket
- Eurocontrol: százmillió eurós IT outsourcing projekt
- Tévhitek akadályozzák az erőforrás-kihelyezési piacot
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.