Nő az érdeklődés az informatikai erőforrás kihelyezés iránt
Hozzátette: ebben minden bizonnyal szerepet játszik a gazdasági válság is, hiszen a cégeknek létérdekük a költségek csökkentése.
Tapasztalata szerint a vállalatok folyamatosan felülvizsgálják kiadásaikat, s mérlegelik, milyen megoldással járnak a legjobban.
Ezt mutatja az is, hogy a Navigatortól konkrét ajánlatot kérő cégek nyolcvan százaléka maga jelentkezett, s nem megkeresésre válaszolt.
Juhász Lajos hozzátette: jelenleg két konkrét projektről tárgyalnak, ezek során szintén bebizonyosodott, hogy az erőforrás-kihelyezéssel a cégek 40 százalékos megtakarítást érhetnek el.
Hozzátette, hogy napjainkban összesen mintegy 200 millió forint értékű potenciális ügyletről tárgyalnak a Navigator szakemberei. Igaz, ezek közül nem mindegyikből lesz megállapodás, mivel a tapasztalatok szerint 10 tárgyalásból csak három végződik szerződéskötéssel - fejtette ki.
A vezérigazgató úgy látja, hogy egyre több vállalat vezetője lát alternatívát az outsourcingban, s a mostani elemzési időszakot követően többen is élnek majd a költségkímélő lehetőséggel.
A társaság az első félévben 1,1 milliárd forint árbevételre tett szert.
A főként informatikai tanácsadással és erőforrás-kihelyezéssel (outsourcing) foglalkozó társaság az idén 3 milliárd forint árbevételt tervez, szemben a tavalyi 2 milliárd forint alattival.
Kapcsolódó cikkek
- Új generációs outsourcing: Siemens hibridfelhő-számítóközpont
- Idén még stagnál, jövőre már nő az informatikai outsourcing piac
- Csökkenő árak a bővülő IT-erőforrás-kihelyezési piacon
- T-Systems TóPARK outsourcing együttműködés
- Nő az érdeklődés az it-erőforráskihelyzés iránt
- Ötven százalékos bevételnövekedést vár a Navigator az IT-piacról
- Rendkívüli érdeklődés az IT-outsourcing iránt
- Az outsourcing ötödével is csökkentheti az irodai költségeket
- SAP-rendszer üzemeltetést nyert a Navigator konzorcium
- Eurocontrol: százmillió eurós IT outsourcing projekt
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.