Két új szakember segíti az Apple termékek értékesítését
Október 1-jétől Szeidl Tibor, a fogyasztói üzletág újonnan kinevezett igazgatója felel az Apple termékek és megoldások viszonteladói hálózatokban való jelenlétének erősítéséért. Az Apple kiemelt partnereinek támogatásával járó feladatokat pedig szeptember 1-jétől Sebők Sándor látja el, jelentette be az Apple magyarországi képviseletét ellátó legnagyobb, Amerikán kívüli viszonteladó, az MDS Holding hazai leányvállalata.
Szeidl Tibor, a fogyasztói üzletág koordinálása mellett részt vesz az Apple termékek hazai, valamint a közép- és kelet-európai régió retail értékesítési stratégiájának kialakításban. Jelenlegi kinevezéséig kilenc éven át a Hewlett-Packard Magyarország nyomtatási és képalkotási üzletágának kiskereskedelmi láncokért felelős menedzsereként tevékenykedett. Ezen időszak alatt aktívan részt vett az üzletág kereskedelmi stratégiájának kialakításában, valamint az értékesítést támogató marketingkoncepciók kialakításában. A harmincnégy éves szakember három gyermek édesapja.
A negyvennyolc éves Sebők Sándor az Apple kiemelt partnereiért, különös tekintettel a Macintosh számítógépeket aktívan még nem értékesítő, hagyományos PC-s csatorna fejlesztéséért felelős. A szakember több mint tíz éves tapasztalattal rendelkezik a kiemelt viszonteladói hálózatok építése és bővítése terén. Korábbi munkahelyén, az Euro One Zrt.-nél feladati közé tartozott egyebek mellett a sales csapat munkájának segítése a Hewlett-Packard termékek, valamint a support szolgáltatások értékesítésben, valamint az Euro One és a HP közös, az értékesítést támogató marketingstratégiáinak tervezése és kivitelezése.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.