Kínában terjeszkedik a Monster Worldwide
A Monster Worldwide bejelentette a ChinaHR teljes átvételét, amelynek köszönhetően egy vezető internetes állásközvetítő szolgáltatás jött létre Kínában és az ázsiai térségben.
Az adásvételi szerződés értelmében a Monster 174 millió dollár készpénzt fizetett a ChinaHR fennmaradó 55 százalékos tulajdonrészéért. A ChinaHR fennmaradó részvénypakettjének megvásárlása meghatározó szerephez juttatja a Monstert a világ egyik leggyorsabb ütemben növekvő állásközvetítő piacán. Kínában 2008 első felében több mint 6,4 millió új munkahely létesült. A növekvő kereslet kielégítésére a ChinaHR 12 irodát működtet az ország főbb központjaiban, közöttük Pekingben, Sanghajban, Kantonban és Shezhenben.
Edward Lo, a Monster Greater China ügyvezető alelnöke azonnali hatállyal átveszi ChinaHR ideiglenes vezetését ügyvezető igazgatói hatáskörbe, de megtartja regionális vezetői jogkörét a Monster tevékenységének irányításában Kína térségében is. Lo több mint harmincéves Ázsiában és az Egyesült Államokban szerzett vezetői tapasztalattal rendelkezik. 2008 elején lépett be a Monsterhez az AIG Investment (Asia) Corp.-tól, ahol ügyvezető igazgatóként irányította a vállalat sikeres tevékenységét 13 ázsiai országban. Ezt megelőzőleg az Union Bank of Hong Kong helyettes ügyvezető igazgatójaként dolgozott, a Bankers Trust Companynál az Egyesült Államokban és Ázsiában szerzett közel 25 éves szakmai múlttal a háta mögött.
Kapcsolódó cikkek
- SMS-ben pályázhatnak az álláskeresők
- Állásbörzék: képzett IT munkatársakból hiány van
- Műegyetemi Állásbörze 2008 tavasz
- Új üzleti portál az Atigristől
- Műegyetemi Állásbörze 2007 ősz
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- Megújult állásközvetítő portál informatikusoknak
- Hagyományos és online módszerek ötvözése a munkaerő-toborzásban
- Beszélgetések és választások
- Állásajánlatok a Danone honlapján
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.