A Novell felvásárolta a Managed Objectset
A Novell a Managed Objects felvásárlásával kibővített szolgáltatásmenedzsment megoldásokat kínálhat.
A Managed Objects termékei kiegészítik és tovább bővítik a Novell meglévő alkalmazásfelügyeleti és virtualizációs megoldásait a rugalmas szolgáltatásmodellezéssel, a konfigurációs adatbázisok (Configuration Management Data Base - CMDB) piacvezető technológiájával, a továbbfejlesztett elemzési megoldásokkal illetve egyedi Web 2.0-alapú vizualizációs technológiákkal. Az ügyfelek IT-beállítással és alkalmazásokkal kapcsolatos adatai valós időben kerülnek át egy robosztus CMDB-adatbázisba. Ezáltal modellezhetik, hogy az informatikai beállítások hogyan biztosítják az üzleti szolgáltatások működését, valamint olyan megjelenítéseket és vezérlőpultokat hozhatnak létre,
amelyek rávilágítanak az informatika és az üzleti szolgáltatások kapcsolódási pontjaira. Az adatközpontok fizikai és virtuális alkalmazásainak könnyebb áttekinthetőségével a rendszergazdák könnyebben megelőzhetik a problémákat, automatizált módon megoldhatják, vagy hatékonyabban reagálhatnak azokra.
A felvásárlás előreláthatóan a Novell 2009. első pénzügyi negyedévében zárul le. A Managed Objects vállalatot a Novell rendszerfelügyelettel és erőforrás-kezeléssel foglalkozó üzleti egységébe integrálják.
Kapcsolódó cikkek
- A Novell kétmilliárd dollár feletti felvásárlási ajánlatot utasított el
- Stagnáló it-piacon bevételnövekedésre számít a Novell
- Stratégiai felvásárlásokkal erősít a Novell
- Novell 2008-as pénzügyi év: jelentős termékárbevétel-növekedés
- Novell BrainShare 2008 konferencia
- A Novell felvásárolja a PlateSpint, az adatközpont-felügyelet vezető szállítóját
- Novell: az üzleti csoportmunka fejlesztés akvizícióval
- Gartner: A Novell a webes hozzáférés-kezelés egyik vezető vállalata
- A Novell a felhasználó- és jogosultságkezelés egyik vezető vállalata
- A Wal-Mart is kihasználja a Microsoft-Novell együttműködés előnyeit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.