Az AOL ismét megkörnyékezte a Yahoo-t
Az elmúlt hónapok azzal teltek, hogy a világ azt várta, mikor mond igent a Yahoo a Microsoft ajánlatára, közben pedig hírbe hozták a vállalatot ezzel is, azzal is. Többször reflektorfénybe került az AOL, most ismét arról cikkeznek az IT-lapok, hogy az internetszolgáltató érdeklődik a keresőcég iránt.
Az információt egy az akvizíciós ügyekkel megbízott személy szivárogtatta ki, aki a Reuters megkérdezésére azt nyilatkozta, hogy a felek könyvvizsgálatot tartanak, és latolgatják az együttműködés esélyeit. Egyelőre nincsenek konkrét elképzelések, csupán azt vizsgálják meg a felek, hogy milyen anyagi haszonra tehetnének szert, s milyen költségcsökkentő intézkedésekre volna szükség, ha összeolvadna a két vállalat. A magát megnevezni nem kívánó informátor elmondta, hogy mindkét cégnek különböző elképzelései vannak arról, hogy az AOL szolgáltatásait miképpen lehetne integrálni a keresővállalat szolgáltatásaiba.
A most napvilágra került hírt egyelőre egyik fél sem kommentálta.
Kapcsolódó cikkek
- Javult a Yahoo negyedéves eredménye
- Elbúcsúzik a német piactól az amerikai AOL
- Megválik alkalmazottai harmadától az AOL
- Megháromszorozta nyereségét a Yahoo
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- A Yahoo költségcsökkentésből 8 százalékkal növelte profitját
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- Ismét elküldene pár száz dolgozót a Yahoo
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Távozik a Yahoo pénzügyi igazgatója
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.