Veszélyben a Yahoo-Google reklámszövetség
Genda Csongor Zoltán, 2008. november 1. 18:18
A Wall Street Journal értesülései szerint a két legnagyobb keresőcég tervezett együttműködése kútba eshet, ugyanis az IT-konszernek nem tudnak egyezségre jutni az amerikai igazságügyi minisztériummal.
Az amerikai lap vállalat-közeli forrásokra hivatkozva hírül adta, úgy tűnik, mind a Google, mind pedig a Yahoo is elállni készül a partnerségtől, mivel a versenyfelügyeleti hatóságok olyan komoly feltételeket szabnak, amiket nem áll módjukban, vagy nem akarnak teljesíteni. A cikkíró úgy tudja, hogy a keresőcégek jövő héten fogják hivatalosan is bejelenteni, hogy felbontják a nemrég megkötött reklámszerződést. A keresőcégek megbízottjai több alkalommal is felkeresték az igazságügyi minisztériumot, hogy jobb belátásra bírják a döntéshozókat, és kieszközöljék a feltételek enyhítését, ezen probálkozások azonban látszólag nem jártak sikerrel.
A jelek szerint hiábavaló volt a Yahoo próbálkozása, nem tud belekapaszkodni a Google által dobott mentőövbe.
A jelek szerint hiábavaló volt a Yahoo próbálkozása, nem tud belekapaszkodni a Google által dobott mentőövbe.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Névtelenséget ígérő webkereső
- Egy év alatt majdnem megduplázódott az internetes keresések száma
- A Yahoo felsorakozik a Google mögött a kínai hackertámadások ügyében
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Újabb tízezrek adatai a neten, érintett a Yahoo és a Gmail is
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- Keresés-összehasonlító eszköz a Google-tól
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Keresési Trendek magyarul: mire vagyunk kíváncsiak?