Munkahelyi esélyegyenlőség - vállalati felelősségvállalás
A vállalatok többségének nincs megfelelő esélyegyenlőségi programja, pedig a hazai és nemzetközi tapasztalatok alapján itthon is szükség lenne mindezekre. Éppen ezért Munkahelyi esélyegyenlőség - vállalati felelősségvállalás címmel egy új kutatást indított el az mtd Tanácsadói Közösség, a CV Online és arany fokozatú támogatóként a Magyar Telekom.
A védnökséget a Szociális és Munkaügyi Minisztérium, valamint Tardos Katalin, a Magyar Tudományos Akadémia Szociológiai Kutatóintézetének szociológus-kutató munkatársa vállalta. A kutatás célja, hogy feltárja a magyarországi munkahelyek esélyegyenlőségi és CSR-helyzetét, valamint a vizsgált példákat széles körben megismertesse a magyar HR-szakemberekkel és érdeklődőkkel. A kutatás egyúttal bemutatja, hogy milyen piaci előnyökkel jár az esélyegyenlőségi szempontok alkalmazása a szervezet egészére.
A felmérés eredményeit és tapasztalatait 2009 májusában egy szakmai konferencia keretében, neves előadók körében tárják nyilvánosság elé a kutatás készítői. A kutatásban részt vevők más vállalatok által alkalmazott esélyegyenlőséggel és felelősségvállalással kapcsolatos módszerek megismerésén túl értékes nyereményekkel is gazdagodhatnak. Ezenkívül kapnak egy-egy példányt a Munkahelyi esélyegyenlőség - vállalati felelősségvállalás című átfogó tanulmányból.
A kutatással és a konferenciával kapcsolatban további információ
Kapcsolódó cikkek
- Boldogabbá teszi a nőket a technológia
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.