Magyar nyelven is elérhető a GroupWise 8
"Az IDC független piacelemző cég szerint továbbra is az e-mail lesz az elsődleges információs csatorna az üzleti életben, de a vállalatok és intézmények kezdik felismerni az egyéb eszközökben, például az azonnali üzenetküldésben, a blogokban, wikikben és a közösségi hálózatépítésben rejlő lehetőségeket is" - mondta Szittya Tamás, a Novell Magyarország ügyvezető igazgatója. "A Novell legújabb csoportmunka-támogató rendszere, a GroupWise 8, már a legújabb kommunikációs formák integrálásával jött létre. A vállalati hatékonyság növelésére jól használható Web 2.0-es technológiák, valamint az új és továbbfejlesztett funkciók testre szabhatóak a felhasználók és az egyes feladatok igényei szerint. A GroupWise 8 így tökéletes együttműködést biztosít mind a munkatársakkal, mind a külső partnerekkel, így növeli a munkatársak hatékonyságát és termelékenységét. Leegyszerűsíti az egyre több mobileszközzel rendelkező alkalmazott, valamint a sokat utazó vagy éppen távmunkában dolgozó munkatársak kommunikációját is" - tette hozzá Szittya Tamás.
A GroupWise 8 újdonságai
- Interaktív kezdőnézet - A személyre szabható vezérlőpult összehangolja a Web 2.0-es szolgáltatásokat a hagyományos csoportmunka eszközökkel, a felhasználóknak ezért nem kell az alkalmazások között váltogatniuk a munkájuk elvégzéséhez, egyszerűen a munkájukra koncentrálhatnak.
- Több száz mobileszköz támogatása - A rendszer több száz kézi eszközt - többek között az iPhone, a BlackBerry és a Palm készülékeket is - támogat, a felhasználók ezért bárhonnan hozzáférhetnek e-mail rendszerükhöz és naptárjukhoz.
- Továbbfejlesztett naptár - A naptár tartalma publikálható egy szabványos felületen keresztül, így az egyes bejegyzéseket láthatják a jogosultsággal rendelkező belső munkatársak, külső ügyfelek és alvállalkozók, ami megkönnyíti az együttműködést.
- Hatékony névjegyalbum - A névjegyek integrált kezelésével a felhasználók további lényeges információkat is beépíthetnek a kapcsolattartási adatokba, mint például térképek, fényképek és személyes adatok, így egyetlen helyen követhetik nyomon, kezelhetik és építhetik ki az üzleti kapcsolatokat.
- Témakörök kezelése - Az egyes témakörökhöz kapcsolódó e-mailek kezelése egyszerűbbé vált. A felhasználók egy kattintással megjeleníthetik az adott levélhez tartozó előzményeket, a korábbi üzenetváltás összes e-mailjét.
- Intuitív feladatkezelés - A felhasználók rangsorolhatják a feladatokat, részfeladatokat rendelhetnek hozzájuk, és folyamatosan nyomon követhetik milyen mértékben kerültek elvégzésre. A felhasználók az e-maileket egy kattintással közvetlenül felvehetik a feladatlistába, amivel időt és energiát takaríthatnak meg. Újdonság, hogy az e-mailek szövege akár Word-ben vagy OpenOffice-ban is megszerkeszthető, és bekerült az automatikus mentés funkció is a programba.
Kapcsolódó cikkek
- Steve Ballmer diákok előtt mutatta be az új Windows Live Messengert
- Képességfokozó firmwaretrió a Panasonictól
- Használd alkalmazásaidat virtualizálva: telepítés nélkül, bármilyen Windows operációs rendszeren
- Automatizálódik az Adobe Update
- Biztonságos felhők a vállalatoknak
- Újdonságok a Novell éves, nemzetközi BrainShare konferenciájáról
- Öt egyszerű lépésben .NET-ről Linuxra
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- A Novell kétmilliárd dollár feletti felvásárlási ajánlatot utasított el
- Stagnáló it-piacon bevételnövekedésre számít a Novell
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.