Elsöprő fölénnyel nyert a hálaadás utáni pénteken az Xbox 360
Az USA államaiban az éves bevétel legnagyobb részét generáló, ezért minden szempontból kiemelten fontos ünnepi vásárlási időszak kezdetét jelentő pénteki napon árleszállításokkal, akciókkal készülnek a kereskedők. Ez esetben valódi akciókról van szó, nem véletlen, hogy idén a Walmart egyik alkalmazottját halálra taposták a vevők, a kereskedelmi lánc 70 százalékot engedett áraiból. Ez a pénteki verseny általában betekintést ad az egész időszak várható értékesítési arányairól, mit tartanak értékesnek, vagy éppen mi iránt nem érdeklődnek a vásárlók.
A konzolok versenyében ezúttal meglehetősen meglepő adatok jöttek ki, az USA-ban a Microsoft új generációs konzoljából háromszor annyit értékesítettek, mint a Sony hasonló termékéből. Ez rekordnak számít, de a cég önmagához képest is jelentősen javított, a tavalyi fekete pénteknél 25 százalékkal jobban teljesítettek. Európában még ennél is rosszabb a helyzet a japán gyártó számára, míg tavasszal a Sony még arról beszélt, hogy itt jobban fogy a PlayStation3, mint az Xbox 360, nagyon határozott trendfordulásnak lehetünk tanúi, a Microsoft konzolja 400 százalékosan teljesített a rivális konzollal szemben.
A háttérben a Sony már a PlayStation3 kiadásakor tapasztalt rossz időzítés állhat részben. Míg az Xbox 360 kicsivel olcsóbb lett, az USA-ban 269 dollár a népszerű Guitar Heróval együtt, ráadásul a Netflix HD adásait is képes kezelni, a PlayStation3 az integrált Blu-ray lejátszó ellenére sem elég vonzó eredeti áron kínálva, a pluszszolgáltatásnak tervezett PlayStation Home környezetet pedig nem sikerült az ünnepi időszakig bevezetni.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony száműzi a Linuxot a PS3-ról
- USB flash támogatást kap az Xbox 360
- Bezárul az Xbox Live az első generációs konzolok előtt
- PlayStationnal oktat a brit haditengerészet
- Egymillió Xbox-felhasználót tiltott ki a Microsoft
- 250 GB-os PS3 Slim
- Mozgásérzékelős vezérlő PS3-hoz
- PS3 játékpremier mozivásznon
- Beépített Wi-Fi az Xbox-ban?
- Jönnek a limitált 250 GB-os Xbox-ok
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.