Új travel trade manager a Sixtnél
A Sixt Autókölcsönző (a Prím Online nap hírének szállítója) ügyfelei között a vállalati partnerek mellett egyre több a Magyarországra látogató turista: míg tavaly az összes foglalás 15 százalékát adták a szabadidős autóbérlések, ez az arány 2008-ban 25 százalékra nőtt. Emellett a szállodákon keresztül érkező foglalások kétszeresére, a brókerek által kötött szerződések száma pedig háromszorosára emelkedett az elmúlt időszakban.
A szabadidős autókölcsönzés megnövekedett feladatainak összefogására a vállalat még 2007-ben létrehozta a travel trade manager pozíciót, melyet ezentúl Kertész Dóra tölt be. A szakember feladata többek között az utazási irodákkal, szállodákkal, légitársaságokkal és utazásszervezőkkel való kapcsolattartás. Kertész Dóra részt vesz az árképzésben, valamint ő felel a Sixt Holiday Cars - kedvezményes külföldi autóbérlési ajánlatok - és a sofőrszolgálat forgalmának további folyamatos növeléséért is. A szakmai kapcsolatok biztosítása érdekében emellett rendszeresen részt vesz külföldi turisztikai rendezvényeken és kiállításokon.
A szakember a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán francia nyelv és irodalom szakon végzett, míg a Budapesti Gazdasági Főiskolán idegenforgalmi szakmenedzseri diplomát szerzett. Már az egyetemi évek alatt gyakornokként dolgozott többek között a Hilton Budapest Szállodában, majd tanulmányai befejezése után az OK-World Travel Zrt.-nél helyezkedett el, ahol 2006-ban a beutaztatási részleg vezetőjévé nevezték ki. A vállalatnál eltöltött 5 év alatt rengeteg ügyfélkezelési és vezetési tapasztalatot gyűjtött, emellett megismerte az utazási piacot.
Kertész Dóra folyékonyan beszél franciául és angolul, munkája során mindkét nyelvet aktívan használja. Szabadidejét legszívesebben utazással és sporttal tölti.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Sixt innováció – kölcsönzői piacon az elektromos kisautó
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.