Citrix-felhő az IT infrastruktúra-komplexitás menedzselésére
A Citrix Systems cég legújabb megoldásai között kínálja a Citrix Cloud Center (C3) integrált "cloud computing" környezetét. A C3 célpiaca az on-demand szolgáltatásként IT "felhő" infrastruktúrát kínáló szolgáltató vállalatok.
A Citrix szerint a nagyon új "cloud computing" koncepció C3-on keresztüli megvalósítása költséghatékony alternatívát nyújt ahhoz, hogy a vállalatok IT infrastruktúrájukat és szolgáltatásaikat jól menedzseljék. A C3 összetevői között olyan, az iparágban már bizonyított szoftver termékek vannak, mint például a Xen hypervisor vagy a Citrix NetScaler. Ezeknek a kipróbált technológiáknak az integrálása világszintű workflow és adatközpont optimalizációs képességekkel, a Citrix számára azt eredményezi, hogy mind a vállalati, mind a fogyasztói piac szereplői számára a most kezdődő "cloud computing" korszakot gyakorlati realitássá teszi.
Ugyancsak újdonságnak számít a GoToMeeting webkonferencia szolgáltatás, amelyet a CitrixSystems divíziója, a Citrix Online fejlesztett ki és kínál a piacon. A szolgáltatás állítólag elérhető áron (beleértve a havi bármennyi használatot, ingyenes VoIP-t és telefonos konferencia funkciókat) rendelhető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- Amerikát Virginiából kell meghódítani
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
- Megjelent a Novell Sentinel Log Manager
- "A+" -ban a Magyar Telekom
- Kulcs- Készlet és Számla Next - Az ügyvitel jövője
- Fejlesztik az NHH gazdasági és pénzügyi rendszerét
- Erősödik az érdeklődés az élelmiszeriparban az ERP iránt
- AuditPro: elkerülhetők a milliós többletkiadások és a jogi problémák
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.