Egységes felügyelet az adatközpontokban
A Novell vállalata, a PlateSpin továbbfejlesztett felügyeleti megoldásai elsőként biztosítják a fizikai és virtuális infrastruktúrák egységes felügyeletét.
A Novell vállalata, a PlateSpin számos újdonsággal fejlesztette tovább alkalmazás-felügyeleti megoldásait, amelyek jól együttműködnek a vállalat többi termékével, így a heterogén informatikai környezetek fizikai és virtuális infrastruktúráján is biztosítják a kiszolgálók alkalmazásainak testre szabását, áttelepítését, védelmét és felügyeletét.
A kibővített PlateSpin alkalmazás-felügyeleti termékcsalád (PlateSpin Recon, PlateSpin Migrate, PlateSpin Protect és PlateSpin Orchestrate) támogatja a 32, illetve 64 bites Windows és Linux kiszolgálókat és az összes jelentős hypervisor megoldást.
Mivel az adatközpontokban egyre többféle hardverplatformot, operációs rendszert és virtualizációs technológiát telepítenek, egyre szűkül a határ a fizikai és virtuális eszközök között. Az alkalmazások hordozhatósága miatt az operációs rendszer, az alkalmazás és az adatszoftver függetlenné válik a működtetését biztosító fizikai vagy virtuális platformtól. A PlateSpin alkalmazás-felügyeleti megoldásai megkönnyítik az adatközpontban dolgozó rendszergazdák munkáját az alkalmazások elosztásának optimalizálásával – így a fizikai és a virtuális gépek esetében is a legjobb teljesítményt nyújthatják a felhasználóknak. A felhasználók pedig egy hatékonyabb, rugalmasabb, új generációs adatközponttá alakíthatják számítógépes környezetüket.
Bővült a PlateSpin alkalmazás-felügyeleti termékcsalád
A fejlesztésnek köszönhetően a PlateSpin az új generációs adatközpontok napi működésének meghatározó elemévé vált. Támogatja a Citrix XenServer, a Microsoft Hyper-V és Virtual Server, a VMware ESX és ESXi, valamint a SUSE Linux Enterprise Server rendszerbe integrált Xen kiszolgálókat.
A PlateSpin alkalmazás-felügyeleti megoldása a következő termékeket tartalmazza:
· PlateSpin Migrate: A PlateSpin Migrate elválasztja a kiszolgálók alkalmazásait az őket működtető hardvertől, és lehetővé teszi a hálózaton belüli korlátlan vándorlást a fizikai kiszolgálók, virtuális számítógépek és lemezképarchívumok között.
· PlateSpin Protect: A PlateSpin Protect az alkalmazások replikálásával teljes körű védelmet biztosít számukra, így rugalmas lemezképmásolást és hardverfüggetlen visszaállítást, valamint konszolidált helyreállítást valósít meg.
· PlateSpin Recon: A PlateSpin Recon egy kifinomult alkalmazás-létrehozó, -elemző és -tervezési megoldás, amely biztosítja a fizikai és virtuális környezetekben a kiszolgálók alkalmazásainak hatékony felügyeletéhez és optimalizálásához szükséges információkat.
· PlateSpin Orchestrate: A PlateSpin Orchestrate a konfigurációs és a tárolási erőforrások felügyeletét végző kiszolgálókkal áll kapcsolatban és irányítja a fizikai számítógépek és tárolási erőforrások kapcsolatát.
Kapcsolódó cikkek
- Májusi IDC-roadshow "Az intelligens infrastruktúráért"
- Használd alkalmazásaidat virtualizálva: telepítés nélkül, bármilyen Windows operációs rendszeren
- Biztonságos felhők a vállalatoknak
- Újdonságok a Novell éves, nemzetközi BrainShare konferenciájáról
- Öt egyszerű lépésben .NET-ről Linuxra
- A Fujitsu ManageNow megoldása gyors megtakarítást ígér
- A Novell kétmilliárd dollár feletti felvásárlási ajánlatot utasított el
- Stagnáló it-piacon bevételnövekedésre számít a Novell
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Dinamikusan fejlődik a személyazonosság-kezelési piac
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.