Elnyerte ötödik APA díját a Nikon
A Nikon Pro, a vállalat vásárlói magazinja 350 vetélytársát megelőzve immáron az ötödik APA díjat nyerte el. A Nikon számára jól indul az év: a cég fényképezőgépei és objektívjei két DIWA Gold díjat, két EISA díjat és három TIPA díjat nyertek el. A magazin elismerése, Az Év legjobb nemzetközi kiadványa díj, ezt a sort folytatja. Az öt nyelvi változatban, 27 országban terjesztett Nikon Pro tájékozatja a Nikon felhasználóit az új termékekről és technológiákról, megerősítve a márka képalkotási piacon betöltött imázsát. A tartalmat profi fotósok Nikon gépekkel készített képei egészítik ki, amelyek valós, a terepen készült tesztfelvételeket mutatnak be az olvasóknak. Az értékesítésre kifejtett hatást tekintve, 71% használja a Nikon Pro magazint arra, hogy ötleteket szerezzen a további vásárlásokat illetően, illetve a profi fotósok 47%-a vásárolt olyan terméket vagy szolgáltatást, amelyről írtak a magazinban. Az APA (Association of Publishing Agencies) a kiadói ügynökségek szervezete, amelynek tagjai a kiadói iparág szabványainak, normáinak és gyakorlatának meghatározásán, valamint a jelenlegi lehetőségek kiterjesztésén dolgoznak. A szervezet fontos kutatási tevékenységeket szponzorál, új üzleti lehetőségeket teremt a tagügynökségek számára, létét pedig egy sor iparági díj odaítélésével hangsúlyozza.
Kapcsolódó cikkek
- Díjnyertes a Nikon D3s és a Nikkor 70-200 mm VRII
- A Nikon 3 évre emelte a DSLR gépek garanciáját
- Sokoldalú tele a Nikontól: AF-S NIKKOR 200-400 mm F/4G ED VR II
- Ötszörös TIPA-díjas a Canon
- Vigyázat, hamisított Nikon tartozékok!
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Olcsóbb lehet a Nikon D3000
- Magabiztos teljesítménnyel újabb Advanced+ minősítést szerzett az ESET NOD32 Antivirus
- Manuális beállítások használata a Nikon D3S-ban videofelvételnél
- "Európai e-Kiválóság Díj 2010" magyar győztesei a CeBIT kiállításon
Digicam ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kisebb, könnyebb és gyorsabb az új Sony objektív
A Sony bejelentette az FE 85mm F1.4 GM II (SEL85F14GM2) prímobjektívet, amely a nagy felbontást és lenyűgöző bokeh hatást kivételes módon, kompakt házban ötvözi a gyors autofókusszal (AF). A második generációs objektív megörökli a bokeh hatás és a felbontás magas szintű kombinációját, amely az első generációs típusnál már komoly elismerésnek örvendett, és ráadásként a legújabb technológiákat is alkalmazza.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.
Új generációs kamerakészlet tartalomgyártóknak
Debütált a ZV-E10 II, a Sony legnépszerűbb tükör nélküli ZV-E10 kamerájának második generációs verziója. Az eredeti ZV-E10 a Sony videós tartalomgyártóknak szánt ZV kamerasorozata alappilléreként könnyű, kompakt, sokoldalú eszközt kínált kezdő és haladó tartalomgyártóknak egyaránt. Az új ZV-E10 II rendelkezik az eredeti kamera tartalomgyártók által kedvelt összes funkciójával – mint például a „Creative Looks” beállítással, a „Product Showcase Setting” móddal, a „Background Defocus” funkcióval és az oldalra nyitható, változtatható szögű képernyővel –, ugyanakkor még kifinomultabb és felhasználóbarátabb lett.
A HONOR és a Rankin meginvitálja az európaiakat, hogy osszák meg a hangulatukat
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon márkája ma részletezte, hogy mit is takar együttműködése Rankinnal, az ikonikus fotóssal. Rankin olyan hírességeket fotózott, mint II. Erzsébet királynő, David Bowie és Kate Moss.