Avaya Video Assist: ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedőknek
Az Avaya bemutatta kifejezetten a kiskereskedők számára készült Avaya Video Assist (AVA) ügyfélszolgálati szoftverét, amely azt illusztrálja, hogy a telefonközpontok és az Egységes Kommunikáció technológiái hogyan hasznosíthatók a kiskereskedelmi ügyfélszolgálatok munkájában, hogyan lehet hatékonyságot és ügyfél-elégedettséget növelni.
Az AVA egy IP video alapú, ügyfélszolgálati célú szoftver, amely gyors technikai segítséget biztosítva, összeköttetést teremt a vevő és a külsős szakértők között. Kapcsolatot létesít a külsős szakértővel, akitől a vevő több és részletesebb információt kaphat, mint egy eladótól. A fejlesztés az Avaya korábbi video kiosk technológiáin alapul. A vevőknek a boltban csak fel kell keresni az AVA pultot, elhelyezni a terméket a kamera előtt és máris élő kapcsolatot létesíthet egy szakértővel. A Video Assist-en keresztül a vevő tanácsokat, fotókat, vagy diagramokat is kaphat, sőt ezeket ki is nyomtathatja. A szakértő akár egy térképet is átküldhet az áruházról, hogy segítsen megtalálni egy terméket. A vevő szintén megkaphatja az adott termékkel kapcsolatos promóciós információkat a távsegítség alatt vagy után.
A fejlesztés felhasználja az Avaya Communication Manager platformot és az IP Softphone alkalmazást, valamint olyan ügyfélszolgálati termékeket, mint az Avaya Call Center és a Call Management System.
Az Avaya vezetői, fejlesztői is úgy látják, a gazdaságilag nehéz mai helyzetben azok a kiskereskedők lesznek sikeresek, akik egyedi és olcsó megoldásokkal tudják megkülönböztetni magukat a versenytársaiktól. Az Avaya partnerei segítségével és az Egységes kommunikáció, valamint az ügyfélszolgálati rendszerek terén szerzett tapasztalatát felhasználva, az új szoftver révén is a kiskereskedők munkájának könnyítését célozza meg.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
- Symbol Ügyvitel 1.35
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Új funkciók középvállalatok számára az Oracle-től
- Megújult az Iroda++
- Új marketingigazgató az Avaya EMEA régióban
- Az Avaya megvásárolja a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét
- HR-ügyviteli outsourcing tendert nyert a VT-Soft
- Magyarul is elérhető a HP Service Manager legfrissebb változata
- A kkv-k fejleszteni fogják kommunikációs technológiájukat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.