Továbbfejlesztett BT videó-konferencia megoldás
A BT ma bejelentette az Engage Meeting Manager 2.0 (EMM 2.0) kiadását, amely a BT Conferencing hatékony, web alapú ütemező és automatizáló eszközének továbbfejlesztett verziója. Az új funkciók célja, hogy gyorsabbá és egyszerűbbé tegyék a foglalásokat konferencia-varázsló, találkozói sablonok, egyedi könyvtárak, B2B ütemezés, iCal integráció, valamint továbbfejlesztett felhasználói kezelőfelület javításával.
Bob Seidel, a BT Video-Conferencing Termékmarketing és Értékesítési Műveletek osztályának alelnöke szerint az Engage Meeting Manageren kívül nincs az ágazatban több egyetlen felülettel rendelkező eszköz, amely képes egyszerre ütemezni és automatikusan elindítani Polycomot, Tandberget, LifeSize-t, Cisco Telepresence- és egyéb konferencia rendszereket egyazon híváson belül. Támogatja a régebbi és újabb rendszereket, IP-t, ISDN-t, normál és nagy felbontást, és a háttérben a rendszer olyan lehetőségekkel is rendelkezik, mint a Least Cost Routing (legkisebb költségű útválasztás), amely a hálózati megtakarításokat célozza meg. Az ügyfeleknek egyben több tucat teljesítmény- és felhasználási jelentést is kínál, amelyek videokonferenciáknál segíthetnek az optimális döntésekben.
Mivel az EMM kihelyezett, web alapú eszköz, nincs szükség hardver- vagy szoftverlicenc megvásárlására és támogatásra. Az EMM 2.0 valamennyi BT Conferencing videó ügyfél számára rendelkezésre áll, függetlenül attól, hogy az illető a BT több bérlős bridge-eit használja, vagy a saját kezelésében lévő bridging infrastruktúrát. A több bérlős ügyfelek plusz költségek nélkül használhatják az EMM-et, valamint az Engage Meeting Managerrel ütemezett és automatikusan indított hívásokhoz igénybe vehetik a BT Conferencing több bérlős bridgingjét, már akár 0,25 dollár/perc/helyszín áron. A teljes körű szolgáltatást megrendelő ügyfelek egy alacsony éves díjat fizetnek az Engage Meeting Managerért, és ezért cserébe korlátlan számú automatizált hívást
Kapcsolódó cikkek
- Jót tett a videó-konferenciának a légi közlekedés leállása
- Válság: Ügyfélvesztés, visszafogott innováció
- Jeff Kelly a BT Global Services vezérigazgatója
- Üzletmenet folytonosság videokonferencia-megoldással
- Tandberg videó-konferencia és Telepresence rendszerek Budapesten
- Videókonferencia tévén keresztül a Cisco-tól
- Globális cégeket céloz meg VPN szolgáltatásával a BT
- Online fogadóóra hatalmas érdeklődés kíséretében
- Fizetésikártya-tanácsadással jelentkezik régiónkban a BT
- Magyar szakember a BT régiós értékesítési vezetője
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.