Fejlesztési és együttműködési bejelentések a VMWorld Europe-on
A VMware cég VMWorld Europe konferenciájának február 24. és 28. között Cannes, a városban található híres Fesztiválpalota adott otthont. Az 4700 partner, iparági elemző és ügyfél részvételével lezajlott esemény is egyértelműen bizonyította a VMware terjeszkedését az EMEA régióban. A rendezvény fő fókusztémái voltak: külső és belső cloud computing; az asztali környezet virtualizációja; a VMware partnerhálózatának (VMware ecosystem) a bővítése. A cég technológiai igazgatójának plenáris szekcióban elhangzott előadásában a következő generációs VI platform képességeiről, technikai konkrétumairól hallhattak a résztvevők (www.vmworld.com/community/conferences/europe2009/agenda/keynotes/2)
Legújabb hírek szerint: A VMWare kliens-virtualizációs platformot fejleszt az Intel vPro technológiájához. A VMWare kliens-virtualizációs platformja, a Client Virtualization Platform, az asztali gépek és laptopok felhasználói számára egyaránt elérhetővé teszi a VMWare View kiemelkedő ügyfélkezelési funkcióit, biztonságos megoldást kínálva számukra akár online, akár offline dolgoznak. A konferencián a VMware új együttműködést jelentett be az Intel Corporationnel. Ennek keretében új termékkel, a VMware Client Virtualization Platformmal (CVP-vel) bővül a cég asztali virtualizációs termékcsaládja. A CVP az asztali számítógépekre és laptopokra optimalizált egyszerű kliens-felügyeleti alkalmazás lesz, amely Intel Core2 és Centrino 2 processzorokon fut és az Intel vPro technológiájára épül. A CVP kibővíti a VMware View központi felügyeleti funkciót: lehetővé teszi a végfelhasználók számára, hogy virtualizált asztali környezetüket asztali számítógépen vagy laptopon futtassák, illetve online vagy offline dolgozzanak, miközben a rendszergazdák központi helyről, biztonságosan felügyelhetik ezeket a környezeteket. Ezáltal az ügyfelek tovább csökkenthetik az asztali számítógépek üzemeltetési költségét, egyszersmind rugalmasabbá tehetik vállalatukat és növelhetik a végfelhasználók termelékenységét.
További új VMware-hír: a VMware vCenter Server Heartbeat-nek köszönhetően most már a virtualizáció esetén sem kell lemondania a szolgáltatási szint monitorozásáról és a magas rendelkezésre állásról. A VMware Center Server Heartbeat megelőzi a VMware vCenter szerverek leállását. A VMWare a VMWorld Europe 2009 konferencián bejelentette vCenter Server Heartbeat terméke megjelenését, amely nyomon követi a VMware vCenter szerver elérhetőségét és szükség esetén menedzseli az átállást a tartalék szerverre. A VMware vCenter Server az iparág vezető virtualizáció-menedzsment terméke a virtuális adatközpontok központi felügyeletére, irányítására és automatizálására.
További információ:
http://www.vmware.com/company/news/releases/cvp-intel-vmworld.html
http://www.vmware.com/company/news/releases/vcenter-vmworld.html
Kapcsolódó cikkek
- Májusi IDC-roadshow "Az intelligens infrastruktúráért"
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
- A magyar hekker átsétál a falon
- Nemzetközi szaktekintélyek a 7. Simonyi Konferencián
- Használd alkalmazásaidat virtualizálva: telepítés nélkül, bármilyen Windows operációs rendszeren
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.