Simó György távozik a Magyar Telekomtól
Simó György vezérigazgató-helyettesnek, a Magyar Telekom Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletága vezetőjének munkaviszonya 2009. március 31-i hatállyal - közös megegyezéssel - megszűnik. Az üzletág vezetésével Pataki Róbert stratégiai igazgatót bízta meg a vállalat igazgatósága - közölte a Magyar Telekom.
Simó György 2006. szeptember 20-tól töltötte be a Magyar Telekom vezérigazgató-helyetteseként a Vezetékes Szolgáltatások Üzletág vezetői, majd 2008. január 1-jétől az Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág vezetői pozícióját. 2003-tól a T-Online Magyarország vezérigazgatójaként sikeresen vezényelte le a vállalat helyes pályára állítását, és irányította a Magyar Telekom szélessávú szolgáltatásainak kiterjesztését. A Magyar Telekom Csoporthoz 1998-ban csatlakozott, ahol egyik feladata az [origo], a piacvezető magyar internetes portál létrehozása volt.
A Magyar Telekom vezetői pozíciók betöltése alatt Simó György több sikeres projektet menedzselt, ezek közül kiemelkedő a szélessávú kiterjesztési program, az IPTV szolgáltatás bevezetése, az iWiW közösségi portál akvizíciója és továbbfejlesztése, illetve a később T-Home márkával felváltott T-Online és T-Com integrációja 2007-ben. Munkája elismeréseként Simó György számos szakmai díjban, továbbá a Magyar Köztársaság Érdemrend Lovagkeresztje kitüntetésben részesült.
A Magyar Telekom Igazgatósága Pataki Róbert stratégiai igazgatót bízta meg, hogy jelenlegi feladatainak megtartása mellett az Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág vezetését átvegye. Ezzel egyidejűleg Pataki Róbert a Magyar Telekom Ügyvezető Bizottságának is tagja lesz.
Pataki Róbert 37 éves, a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. Szakmai tapasztalatait az Accenture-nél és az A.T. Kearney-nél szerezte, ahol közel 10 évig többek között telekommunikációs iparági stratégiai tanácsadással foglalkozott. 2006 szeptemberétől látja el a Magyar Telekom stratégiai igazgatói pozícióját. Kiemelkedő szerepet töltött be a Magyar Telekom új szervezeti struktúrájának, működésének kialakításában, a vállalat átalakítását megalapozó, 2010-ig szóló növekedési stratégia kidolgozásában, és az Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág kialakításában.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.