A Check Point befejezte a Nokia biztonsági üzletágának az átvételét
A Check Point Software Technologies Ltd. bejelentette, hogy lezárult a Nokia biztonsági berendezések üzletágának átvétele, amit tizenkét éves stratégiai partneri együttműködés előzött meg. A Check Point UTM-1 és Power-1 berendezései mellett, a vállalatok közvetlenül a Check Pointtól tudják megvásárolni a korábbi Check Point biztonsági szoftverekkel futó Nokia IP hardvereket.
Híreink szerint a Check Point azt ígéri: mindent megtesz annak érdekében, hogy a vevők és a partnerek számára megmaradjon az üzletmenet folytonossága, illetve a közeljövőre vonatkozó tervei között szerepel all-inclusive IP berendezések új termékvonalának bevezetése. Ez utóbbiak tartalmazni fogják a Check Point legújabb, az innovatív Software Blade Architektúrán alapuló, biztonsági átjáró (gateway) termékét, a Check Point R70-et vagy a Check Point NGX R65-et. Addig a Nokia IP berendezések a Check Pointtól szerezhetőek be, így nincs szükség arra, hogy a felhasználóknak két különböző vállalattól kelljen beszerezniük két külön licencet – ez megkönnyíti a beszerzést és a telepítést. Ehhez hasonlóan, a már meglévő Nokia ügyfélszolgálati szerződések – köztük a korábbi platformokra és az OS verziókra vonatkozók is – teljesítését a Check Point azonnali hatállyal átveszi.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- Nőtt a Nokia profitja
- Mobilböngésző céget vesz a Nokia
- Erős profitnövekedés a Nokiánál a negyedik negyedben
- A Nokia 40 százalékos piaci részesedésre tör
- Romló eredmény kilátásai miatt rontott a Nokia adósbesorolásán a Fitch
- A Nokia bezárja több márkaboltját
- Check Point: sikeres technológia - sikeres magyarországi képviselet
- A kutatás-fejlesztésen is spórol a Nokia
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.