A pénzügyi nehézségekkel és egyre komolyabb versenytársakkal küzdő vezető közösségi oldal két legfontosabb vezetőjét leváltják, az elnök új pozíciót kap, a jelenlegi vezérigazgató pedig távozik a cégtől.
A MySpace története tipikus példája az alulról szerveződő vállalkozásoknak, melyek népszerűségük növekedésével a figyelem középpontjába kerültek, óriás médiacégek felvásárolták őket, majd ma nem igazán találják helyüket a piaci viszonyok között, és nem nagyon lehet őket termőre fordítani. A vállalatot hallatlan sikere után 2005-ben Rupert Murdoch médiamilliárdos vásárolta fel, ám gondok akadnak a nyereségessé tétellel. A gondot az jelenti, hogy mint sok más hasonló szolgáltatás esetében ,itt is az ingyenesség és a elhasználói szabadság vonzotta és vonzza a milliós felhasználói tábort, így minden fizetős szolgáltatás bevezetését jelentős ellenállás övezi. Nem véletlen, hogy a legutóbbi ilyen kísérlet is csak áttételes, a MySpace Music újraszervezésekor csak egyes számok letöltéséért kell fizetni az Amazon.com-ra átvezető linkeken keresztül, maga a szolgáltatás még mindig ingyenes. Nem könnyít a helyzeten az sem, hogy a legnagyobb rivális FaceBook már csak az USA-ban nem előzi meg a MySpace-t, ott 70 millió felhasználóval vezet 61 millió ellen ez utóbbi vállalkozás, ám összességében a FaceBooknak 200 milliós felhasználói tábora van a MySpace 130 milliójával szemben. Mindezek változást siettetnek a vállalat élén, és most be is jelentették a cég lefejezését. Miután márciusban három igazgató jelezte távozását, most Tom Anderson elnöknek keresnek új helyet a cégnél, ami egyenlő a leváltással. A jelenlegi vezérigazgató, Chris DeWolfe távozik a cégtől, és itt is beköszön a konkurencia, hiszen helyére eddig egyetlen név merült fel, az a Van Natta, aki korábban a FaceBook pénzügyi igazgatója volt.