Gyerek ARC+ pályázat a jövőbeni világról
Immár második alkalommal rendezi meg az ARC Kft. gyerekek számára kiírt pályázatát, amelyhez idén a Magyar Telekom Gyerek ARC+ pályázata is csatlakozik. A szervezők 3-5 fős alkotói csoportoktól a „Ti mit tennétek a környezetetekért?” témában várják a pályaműveket.
A zsűri által hat legjobbnak és legötletesebbnek ítélt alkotásokat a Magyar Telekom egy-egy nagyvárosi (Pécs, Budapest, Szeged, Sopron, Miskolc) tűzfalon óriási méretben is kivitelezteti. Az ilyen módon megfestett tűzfalkép pedig hosszú időn át tömegekhez juttathatja el a gyerekek üzeneteit, gondolatait.
A pályázat kiírása szerint, a Magyar Telekom Gyerek ARC+ pályázatára beérkező pályaműveket álló A3-as formátumban várják, a leadási határidő 2009. május 11. A díjazottak csoportonként 80 ezer forintos vásárlási utalványt nyernek.
A Gyerek ARC idei témája pedig azt a jövőbeni világot járja körül, amelyben a jelenlegi iskolás gyerekek (6-14 éves korig) élni szeretnének, s amelyet felnőttként 2039-re meg is valósíthatnak. A pályázat kiírása egy különleges tartalmú levélhez köthető, melynek feladója a Xenor bolygón élő Biox. Ismeretlen ismerősünk már útban van felénk, s reméli, hogy a Föld nevű bolygó vonzó természeti adottságokkal, kellemes klímával, gazdag növény- és állatvilágával, valamint szívélyes földlakókkal fogadja majd 30 év múlva.
A pályázatra beküldött képek június 13 - 30. között tekinthetők meg a Művészetek Palotája előtti téren. A díjátadásra 2009. június 13-án, a Gyerek ARC kiállítás megnyitóján, az intézmény aulájában kerül sor. A pályázattal kapcsolatban további információ a
http://www.telekom.hu/tarsadalom_es_kornyezet/esemenyek/gyerek_arc oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A magyar-szlovák kis- és középvállalkozások együttműködésének támogatása
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.