Személyre szabott dokugyár
A fennmaradásukon túl a jövőbeni piacképességükre is hangsúlyt fektető cégek azonban továbbra sem mondanak le az innovatív beruházásokról, ugyanakkor komolyan megfontolják, mire költenek, lehetőleg saját forrásból. Versenyképességük megőrzésének egyik legkézenfekvőbb módja hatékonyságuk javítása az üzlet minden területén, így a dokumentumkezelésben is.
A szolgáltatók, jelen helyzetben kiváltképp a pénzintézetek és biztosítótársaságok, figyelme elsősorban az ügyfélszerzés, valamint a régi ügyfelek új megoldásokkal való kiszolgálása felé fordul. Mivel az ügyfelekkel, hivatalos szervekkel való kapcsolattartásban és -építésben ma még elenyésző az e-ügyintézés, e-fizetés jelenlegi részesedése, az ügymenet (a kommunikáció) alapját a nagy tömegben előállított és kinyomtatott dokumentumok képezik. A manuális előállításukban, kezelésükben rejlő igen sok hibalehetőségen túl mennyiségük, sokféleségük sem kedvez a hatékonyság javításának, az ügyfelek gyors, pontos és igény szerinti kiszolgálásának. Emellett a törvényi előírásoknak való megfelelés, illetve a cég aktuális üzletmentéhez való igazodás miatti permanens változásuk kezelése is gondot okoz – teszi hozzá Czifra András, a Qualysoft vezérigazgató-helyettese.
„A fenti igények teremtette piaci rést felfedezve fejlesztettük ki az automatizált dokumentumkezelésben új távlatokat nyitó termékünket. Az állami támogatással elkészült Docflow dokumentumkompozíciós megoldások egy olyan hatékony dokumentumgyár kiépítését teszik lehetővé, amelyben a lehető legkevesebb manuális munkával születhetnek meg a személyre szóló levelek, szerződések, felszólítások vagy reklámlevelek. A hagyományos irodai programcsomagokkal idő- és munkaigényes, sok hibalehetőséget rejtő előállításuk helyett a Docflow-ban alkalmazott szerepalapú hozzáférés-kezelő rendszerrel a jogok az egyes dokumentumkomponensekhez és vonatkozó funkciókhoz rendelhetők. Így az iratok mindig a helyes template-tel, jó adatokkal, a megfelelő helyre címezve, a kívánt mennyiségben készülnek el, hiszen a szervezet jogi és marketingrészlegei csak a számukra kínált komponensek karbantartására jogosultak” – hangsúlyozza Czifra András.
Mivel a hierarchikusan felépíthető template-gyűjtemény következtében a jogi vagy arculati változásokat elegendő egy helyen átvezetni, megvalósul az egységes kommunikáció. Az egyes szövegrészek módosításának, az adatforrás és külalak meghatározásának „jogosultságszeparációja” kulcsfontosságú a hatékony dokumentum-létrehozás (lean documenting) folyamatában, amely az ügyfélszolgálati munkahelyek egyedi iratgenerálási igényeire is kiterjed. Ezek többnyire kontrollálhatatlanok manuálisan, a hagyományos Word/Excel eszközökkel.
A Docflow alkalmazási területei
Direkt marketing blokkal gazdagított számlakivonatok, számlalevelek
Biztosítási és egyéb szerződések
Felszólítások, emlékeztetők, értesítők
Helpdeskhívást követő post-call e-mail
Változás- és kárbejelentő űrlapok
Sztornó- és változáskérelem-űrlapok
Megrendelők
„A megszemélyesített dokumentumok automatizált előállítása minden iparágban más-más követelményeket támaszt – emeli ki Czifra András –, a Docflow azonban jól integrálható a vállalati alkalmazásokhoz és meglevő adatforrásokhoz (adatbázisokhoz, adattárházakhoz, vállalatirányítási és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerekhez), és ellentétben a hagyományos dokumentumgeneráló rendszerekkel, az űrlapok, dokumentumok, valamint ezek kombinált előállítását is támogatja.”
„Fejlesztésünk tehát a flexibilitást, a jövőorientáltságot és a beágyazhatóságot egyaránt szem előtt tartotta, mert szerintünk ez a dokumentumkezelés jövője. Ezért hisszük, jó időben és létező igényt kielégítve jelentünk meg a Docflow-val az automatizált dokumentumkezelés piacán.”
Web: www.docflow.hu
Kapcsolódó cikkek
- A Xerox az Affiliated Computer felvásárlásával az élre tört
- Megjelent az EMC My Documentum termékcsaládja
- Együtt fejleszt az Adobe és a Canon
- Új lehetőség SAP Business One felhasználóknak
- Vállalati szuperportál otthoni munkára
- Piacon a Docflow 1.0
- Az ABBYY továbbfejlesztette FlexiCapture szoftverét
- Irat- és Dokumentumkezelés Szakmai Szövetség alakult
- Letöltésajánló: ingyenes dokumentummenedzselő
- Új kereskedelmi igazgató a Qualysoft Informatikai Zrt.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.