IDC konferenciasorozat a dokumentum- és nyomtatáskezeléssel elérhető előnyökről
Az IDC dokumentum- és nyomtatáskezelési megoldásokról szóló 2009-es konferenciasorozata a dokumentumkezelési szakértők, ágazati vezetők, független elemzők és végfelhasználók szakmai fóruma. A június 3-án, Szófiából induló, majd Kelet-Közép-Európa hat nagyvárosát és Isztambult érintő sorozat lehetőséget kínál a szakmai eszmecserére, a tapasztalatok és a bevált gyakorlat megosztására, valamint a dokumentumkezelés legújabb trendjeinek és fejlesztéseinek megvitatására.
Sok szervezet és IT-részleg nem követi nyomon megfelelõen a nyomtatási és másolási szükségleteivel kapcsolatos költségeket, sőt vannak akik egyáltalán nincsenek tisztában e kiadások nagyságával. Az IDC megállapította, hogy a dokumentumok létrehozásának, rögzítésének, tárolásának, előhívásának, megosztásának és kinyomtatásának költségei átlagosan a céges árbevétel néhány százalékára is rúghatnak – míg a hardver- és kellékanyag-költség ennek az összegnek csupán töredéke. A nyomtatási költségek jelentős része közvetett tényezőkhöz kötődik. Az IT támogatási erőforrások nagy hányadát például a nyomtatási problémák és a hozzájuk kapcsolódó egyéb gondok megoldása köti le.
„Egyáltalán nem meglepő, hogy ilyen nehéz gazdasági viszonyok között mindenki költségcsökkentésre kényszerül. A dokumentum- és nyomtatáskezelési megoldások bevezetésével azonnali és jelentõs mértékû megtakarítás érhetõ el az üzleti mûködés költségeinél, ráadásul az ügyviteli folyamatok hatékonysága is javul” – magyarázza Mitri Roufka, az IDC CEMA kutatási vezetője. „A gyors költségmegtakarításnak köszönhetően a cég nem kényszerül rá, hogy az alaptevékenységéhez tartozó vagy a jövőbeni növekedés szempontjából kritikus területeken nyirbálja mg a beruházási költségvetést. Csupán fel kell állítania prioritásait, és meg kell vizsgálnia az azonnali magas megtérülést ígérõ dokumentum- és nyomtatáskezelési megoldások előnyeit.”
Ízelítő az IDC dokumentum- és nyomtatáskezelési megoldásokról szóló konferenciasorozatának témáiból:
- A dokumentumkészítés menedzselése (Output Management)
- Nyomtatáskezelési szolgáltatások
- Folyamatoptimalizálás a dokumentuméletcikluson belül
- Hatékonyságnövelési és költségcsökkentési lehetõségek
- Biztonság
- Optimalizált életciklus-kezelés
- Menedzselt nyomtatási szolgáltatások KKV-knek
- Egyedi rendszerfigyelési és árképzési modellek
- Heterogén infrastruktúra-környezetek felügyelete
- Változáskezelés
- Dokumentum-outsourcing szolgáltatások
- A dokumentum- és nyomtatáskezelés bevált gyakorlata
A konferenciasorozat Kelet-Közép-Európa alábbi nagyvárosaiba látogat el:
- Budapest június 9.
- Varsó június 18.
- Bukarest szeptember 10.
- Prága szeptember 17.
- Athén szeptember 24.
- Pozsony szeptember 24.
- Isztambul október 1.
A rendezvény folyamatosan frissülű honlapja itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Csökkent Magyarországon az illegális szoftverek aránya
- Májusi IDC-roadshow "Az intelligens infrastruktúráért"
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
- A magyar hekker átsétál a falon
- Nemzetközi szaktekintélyek a 7. Simonyi Konferencián
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.