Egyesített kommunikációs megoldásokat fejleszt a HP és a Microsoft
A 2009-es Interop Las Vegas rendezvényen a HP és a Microsoft bejelentették, hogy négy évre szóló globális stratégiai együttműködést kötöttek közös végponttól végpontig tartó egyesített kommunikációs megoldások fejlesztésére.
A Frontline Partnership együttműködés részeként a két vállalat együtt további 180 millió dollárt fektet kutatásfejlesztésbe, szolgáltatásokba, termékfejlesztésbe, illetve közös marketing és értékesítési tevékenységbe.
A jövőben kifejlesztett végponttól végpontig tartó megoldások magukban foglalják majd a szoftvereket, a hardvereket, a hálózati megoldásokat és a szolgáltatások is, amelyek segítségével modernebbé válik a hang-, videó- és szöveges üzenetek küldése, illetve a kiszolgáló eszközök is, így a felhasználók csökkenthetik az üzleti utazásra, a telekommunikációra és az informatikai infrastruktúra működtetésére fordított költségeiket.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos frissítések Windows rendszerekhez
- Telefonos tolmácsszoftver a Microsofttól
- Két kritikus frissítés a Microsoft májusi csomagjában
- Megérkezett az első Microsoft-szoftver a Nokia mobiljaira
- 60 százalék alatt az Explorer
- Halo Reach béta május 19-én
- HP-Microsoft: közös program szoftverfejlesztő cégeknek
- A HP a Microsoft legnagyobb Nagyvállalati Értékesítő Partnere Magyarországon
- HP-Microsoft: új elektronikus oktatási program az EMEA régióban
- Veszít a Hewlett-Packard
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.