Új marketing vezető a Motorolánál
A Motorola bejelentette, hogy június 15-vel William Ogle-t a vállalat mobil üzletágának (Mobile Device Business) marketing vezérigazgatójává nevezték ki.
Miközben Ogle lesz felelős a Motorola mobil üzletág marketing és brandépítő tevékenységéért, hasonlóan ő látja el a vállalat hirdetési, marketing, interaktív marketing és brand építő és menedzsment munkájáért. Beszámolási kötelezettséggel bír Sanjay Jhanak, a Motorola Mobile Devices részleg vezérigazgatójának.
Ogle mintegy 20 éves termékmarketing gyakorlattal rendelkezik. Legutoljára a Samsung Telecommunations America vállalat marketing vezetője (CMO) volt. Ezt megelőzően a Pizza Hut-nál dolgozott 12 évig és a brand újrapozicionálásában segített. Ez idő során többek között az Egyesült Királyságban, az ottani Pizza Hut CMO beosztású vezetőjeként is dolgozott.
Kapcsolódó cikkek
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- Távozik a Siemens vezér
- A Samsung Electronics élén visszatér cégéhez az adócsaló Lee Kun-hee
- Új vezető a Magyar Telekom PR és márkamenedzsment osztálya élén
- A Motorola felvásárolta a BitBand céget, Dan Moloney távozik
- Visszatér az SAP a kettős ügyvezetéshez
- Eric Spiegel a Siemens USA új vezérigazgatója
- Új üzletágvezető a HP Magyarországnál
- A Motorola megválna nem-mobilos üzletágától?
- Ericsson: új márkastratégiához új ember