A Synergon szállítja a Fővárosi Tűzoltóság új bevetés-irányítási rendszerét
A Synergon Informatika Nyrt. leányvállalata, a Synergon Rendszerintegrátor Kft. nyerte meg a Fővárosi Tűzoltó Parancsnokság új bevetés-irányítási rendszerének szállítására kiírt tendert, és 186,5 millió forint értékben szerződést kötött a rendszer bevezetésére és a támogató tevékenység ellátására.
A tenderen a Synergon Rendszerintegrátor Kft., mint fővállalkozó, a cseh Medium Soft-tal indult közösen, amelynek bevetés-irányítási megoldását az Európai Unió több országában alkalmazzák. A szerződés szerint az átadási határidő 2010. április 30-a - tájékoztatta az MTI-t a Synergon. A bevetésirányítás az a központ, ahová a segélykérések befutnak, és ahonnan intézkednek a tűzoltók indulásáról.
A Synergon Informatika Nyrt. vezető magyar tulajdonú, regionális szinten tevékenykedő megoldásszállító vállalat. A Synergon csoport saját tőkéje meghaladja a 5,1 milliárd forintot, 2008-ban árbevétele megközelítette a 18 milliárd forintot. A társaság részvényeit a Budapesti Értéktőzsde "A" kategóriájában jegyzik.
Kapcsolódó cikkek
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Nem csökkenő árbevételt, milliárdos üzemi eredményt tervez a Synergon
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
- Synergon: 50 millió forintos nyereség az első kilenc hónapban
- Több mint 10 százalékot zuhant a Synergon, felfüggesztették
- Synergon: 40 millió forintos nyereség az első félévben
- Synergon-közgyűlés: vagyonmérleg, vezetői opciós program
- A legdrágább ajánlat győzött a fővárosi tűzoltótenderen
- Az átalakulási vagyonmérlegről dönt a Synergon közgyűlése
- Elektronikus jegyeladási rendszer a Jászkun Volánnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.