A Microsoft megvette az Office.com-ot
Az Office.com címet mostanáig a brüsszeli ContactOffice nevű cég használta, tegnap azonban már megváltoztatták a regisztrációs bejegyzést. Az ügylet anyagi vonzata nem ismert, ugyanis a felek nem nyilatkoztak a vételárat illetően. A korábbi tulajdonos egy ideig még elhelyezheti az oldalon az új honlapjára utaló hivatkozást, hogy az oda érkező internetezők megtalálják a webalapú szolgáltatásokat nyújtó céget. A Microsoft részéről logikus lépésnek tűnik, hogy megvásárolta a webcímet, ugyanis az új site-ot jól fel tudja majd használni a redmondi vállalat az irodai programcsomagot népszerűsítő online kampányában. A szoftvervállalat feltehetőleg az Office.com-on teszi majd elérhetővé az Office 2010 online verizóját. A nyilvános tesztekre az utolsó negyedévben kerül sor, a szolgáltatás a Windows Live ingyenesen hozzáférhető része lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Letölthető a MS Office 2010
- Saját fájljainkhoz nem férhettünk hozzá az Office 2003-ban, a hibát javították
- Kellemetlen hiba az Office-ban – nem elérhetők a védett tartalmak
- Már készül a MS Office 15
- Office 2010 Starter olcsó PC-kre
- Betekintést enged a Microsoft az Office 2010-be
- Mozielőzetessel népszerűsíti az Office 2010-et a Microsoft
- Az Ms-nél olcsóbb Office-letöltések a Dell-től
- Kiszivárgott az Office 2010
- Megérkezett az Office 2007 SP2
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.