Új pályázat a kis cégek technológiai hátterének fejlesztésére
A Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt. (MAG) az MTI-vel pénteken közölte: a két programban 2009-re és 2010-re együttvéve 17 milliárd 588 millió forintnyi támogatási összeg pályázható meg, amelyhez a forrásokat 85 százalékban az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, 15 százalékban pedig a magyar költségvetésből fedezik.
A pályázaton nyertes társaságok az odaítélt forrásból beruházásokat eredményező technológiai fejlesztéseket hajthatnak végre, új, vagy három évnél nem régebbi használt eszközöket vehetnek, valamint megvalósíthatják vállalkozásuk informatikai fejlesztését hardver és szoftver eszközök beszerzése révén.
A gazdaságfejlesztési központ közleménye szerint a támogatási keret segíti a vállalkozások világhálós megjelenését is, hiszen a honlappal még nem rendelkező vállalkozásoknak a pályázat elnyerésével kötelezően létre kell hozniuk honlapjukat. Emellett kiegészítő tevékenységként lehetőség van támogatás elnyerésére minőség-, környezet- és egyéb irányítási, vezetési, hitelesítési rendszerek, szabványok bevezetésére és tanúsíttatására is.
A tervek szerint az igényelt támogatás összege minimum egymillió, maximum 20 millió forint lehet, de úgy, hogy az egyes projektre maximálisan nyújtható támogatások mértéke a megvalósítás helyszínétől függően az elszámolható költségek 35-50 százalékát fedezheti - Budapesten ez az arány 25 százalék.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar-szlovák kis- és középvállalkozások együttműködésének támogatása
- Megújuló energiákra épül az Alcatel-Lucent nyertes pályázata
- Nyerjen egyperces videóval 80 napos világkörüli utat és 100 ezer dollárt az LG-től
- Megnevezték a Magyar Sajtófotó pályázat díjazottait
- Zeiss objektív egy jó képért
- Informatikai Kiválósági Díj kkv-k számára
- Fotópályázat: Rúgj labdába Sony DSLR-ért
- Eredménytelenül zárult a MÁV távközlési tendere
- "Az Év honlapja" - megvannak az idei győztesek!
- Ma még lehet jelentkezni az Év Honlapja pályázatra
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.