Számadó-NetLock együttműködés az elektronikus számlázásban
Október 29-én közös Számadó-NetLock sajtótájékoztatón jelentették be, hogy a két cég együttműködésének köszönhetően a kkv-k körében is jelentősen felgyorsulhat a hazánkban 2004. május 1. óta alkalmazható hiteles elektronikus számlázás terjedése; a két vállalat fejlesztésének eredményeként a Számadó ügyviteli és vállalatirányítási rendszerei egyaránt képessé váltak bármilyen elektronikusan hitelesített adat fogadására és kibocsátására.
Kisvállalkozások számára is elérhetővé válik az elektronikus számlák kibocsátása és befogadása, valamint a dokumentumok elektronikus hitelesítése és archiválása a Számadó ügyviteli és vállalatirányítási rendszereiben. A sajtótájékoztatón az is elhangzott: a két vállalat megoldásai gyorsabbá, olcsóbbá és hatékonyabbá teszik az ügyviteli folyamatokat és nagymértékben hozzájárulnak a magyarországi hiteles elektronikus ügyintézés elterjedéséhez. Az elektronikusan hitelesített számlák és dokumentumok használatával a vállalkozások csökkenthetik a nyomtatási és postázási költségeket, valamint a számlák előállításának, továbbításának élőmunka-ráfordításait, miközben nagymértékben megnő az ügyintézés pontossága.
A Számadó és a NetLock egy évvel ezelőtt született megállapodásának fő célja az volt, hogy a nagyvállalati rendszerekben már elérhető funkciókat a hazai kkv-k számára is biztosítsák. A fejlesztés során a Számadó a NetLock MELASZ-Ready 2.0 tanúsítvánnyal rendelkező programozói függvénykönyvtára segítségével kriptográfiai képességet integrált a rendszereibe, mind minősített, mind nem minősített (fokozott biztonságú) szinten.
További információkat is közölt Kornis György, a Számadó Kft. ügyvezető igazgatója és Espán Zsolt, a NetLock projektvezetője.
1. A Számadó fejlesztése elsősorban elektronikus számlák kibocsátására, valamint a dokumentumkezelőben az elektronikus hitelesítéssel ellátott céges levelezések kezelésére fókuszált. Az ingyenes programok kivételével minden SZÁMADÓ ügyviteli és vállalatirányítási termékébe integrálta az elektronikus számla kezelését.
2. A NetLock és a Számadó ez év végéig közös akciót is hirdet, melynek keretében az új felhasználók 20%-os kedvezményes áron juttathatnak hozzá az elektronikus számlázásra is képes Számadó számlázó szoftverekhez, valamint az alkalmazásukhoz szükséges NetLock tanúsítványokhoz.
3. Az integrált Számadó-NetLock tanúsítvány csomag indulóára 32 ezer forint.
4. A tanúsítvány telepítése bonyolultabb, mint a Számadó csomag telepítése és ez előtt a kkv-knak meg kell szerezniük magát a tanúsítványt.
5. Korábbi kkv ügyfelek, ha igénylik az új csomagot, frissítési árban megkapják az.
6. Időbélyegző automatikusan nem jár az új Számadó-NetLock közös csomaghoz.
Kapcsolódó cikkek
- E-számlakibocsátás és másodbizonylat megőrzés Microsoft Dynamics NAV-val
- SzEK: vitathatatlanok az elektronikus számlázás előnyei
- ITware: segítség az elektronikus számlakibocsátásban
- Továbbfejlesztett SZÁMADÓ-megoldás: e-számlák befogadása
- Harmadával növeli bevételét a NetLock elektronikus szolgáltatásból
- E-számla kiegyenlítése internet utalvánnyal
- Nem csak gyors, olcsó is az e-számla
- Kormányzati támogatással terjed gyorsan az e-számlázás
- Felszabadítható milliárdok
- Elektronikus számlázás - sokmilliónyi ok a váltásra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.