Terméközön az Assono szakmai napján
Az Assono Magyarország Távközlési Kft. szakmai nap keretében, előadások és élő bemutatók segítségével mutatta be az Aastra termékeit és egyes új vállalati kommunikációs megoldásait, valamint az NEC Phillips Unified Solutions újdonságait, továbbá az Assono fejlesztését, a COMM& diszpécserrendszert.
Az Aastra újdonságai: Solidus eCare IP Contact Center 7.0 (Solidus eCare Lite, SIP ügynök); Aastra InTouch – kliens a „Unified Communications” jegyében; Aastra MX-ONE Dialog 5000 IP telefon család új tagjai; Aastra 800 szoftver (IP) alközpont; Aastra OpenCom 131/130 és A800 rendszereken; Aastra 6730i, 6731i és a csúcskategóriás 6739i SIP telefonok.
Az NEC újdonságai: az NEC SV8100 IP telefonközpont (R2 és R+ szoftver verzió, videokliens, audio- és videokonferencia, mobilitás).
Assono COMM&: érintőképernyős diszpécserrendszer az Aastra MX-ONE-hoz.
Az Aastra Solidus eCare IP Contact Center 7.0 hatékony kapcsolatközpont megoldást jelent, amelyben a bejövő és a kimenő telefonhívások, beszédhívások, internetes web együttműködés, webes csevegés, fax- és e-mail egy virtuális várósorban, valamint a CRM integráció vegyíthetők. Az egy-két kezelős rendszerektől a több száz ügynök kapacitású rendszerekig többféle megoldást tesz lehetővé.
Az Aastra MX-ONE Dialog 7000 IP sorozat új tagjai (Dialog 7433ip és Dialog 7434ip) a csúcskategóriás Dialog 7446ip (korábbi nevén Dialog 5446) mellett a Voice-over-IP segítségével költséghatékony funkciókat kínálnak az IP telefonok alkalmazása és az Aastra mobil mellék használatával, valamint könnyen integrálhatóak a meglévő IT-környezetbe. Az Aastra MX-ONE egy új központ árának töredékéért korszerűsíthető, így a frissítés az ügyfelek pénztárcája mellett a környezetet is kíméli, hiszen a korábbi MD110 központok alkatrészeinek több mint 90% -a használható az új rendszerekben is.
Az Aastra 800 kommunikációs szerver egy innovatív kommunikációs szoftver, hardverfüggetlen alkalmazás, amelyhez nem szükséges gyártó-specifikus ICT eszközök megvásárlása és Windows PC-re is installálható.
A VoIP szolgáltatók, Asterisk, 3CX és más soft IP rendszerintegrátorok között világszerte nagyon népszerű a magas szolgáltatásokat és kivételes rugalmasságot versenyképes áron nyújtó Aastra 673xi és 675xi SIP készülékcsalád. A rendezvényen a 6730i, 6731i és a hamarosan piacra kerülő csúcskategóriás 6739i készüléket ismerhették meg a vendégek. Az immáron hét készüléktípusból álló 67xxi család magyarországi disztribútora az Assono Magyarország Kft.
Az Assono saját fejlesztése az Aastra MX-ONE és Ericsson MD110 BC12 rendszerekhez kifejlesztett Assono COMM& diszpécserrendszer, mely a segélyhívások kezelése mellett az iparvállalatok, a közlekedési társaságok és közüzemi szolgáltatók számára is gyors, megbízható és testre szabható érintőképernyős kezelői felületet biztosít.
A rendezvényen Kolláth Gábor, az Aastra magyarországi képviseletének vezetője átadta Vályi Attilának, az Assono ügyvezető igazgatójának az Aastra Advanced Partner minősítést, amellyel az Assono 2009-ben is a legmagasabb hazai Aastra minősítést szerezte meg.
Az NEC Phillips Unified Solutions és az Assono együttműködése 2008 elején kezdődött. Az év első felében az Assono bevezette az IPC 100 IP hibrid alközponti rendszert, mely a 8-96 mellékállomás közötti kkv-k számára fejlesztett gazdag szolgáltatásválasztékot nyújtó rendszer, hihetetlenül kedvező áron. Az NEC SV8100 IP kommunikációs rendszer világújdonság, hazai premierje a világpremierrel szinte egy időben történt 2008 októberében. A rendszer az 50-500 felhasználót kiszolgáló IP rendszerek közül a felhasználó centrikus alkalmazásokkal és az egyedülálló, moduláris rendszerkészülékeivel tűnik ki.
Az Assono 2009-ben értékes referenciákat szerzett NEC SV8100 rendszerek telepítésével vállalati, önkormányzati és szállodai környezetben. A rendezvény résztvevői kipróbálhatták az SV8100 videokliens és videokonferencia-alkalmazást és más fejlett IP szolgáltatásokat. A telefon- és videokonferencia szolgáltatásokkal a rendszer használói utazási költséget takaríthatnak meg, mellyel csökkenthetik a környezeti terhelést. Az SV8100 kiemelkedően alacsony áramfogyasztása akár 150 ezer forint energiaköltséget takarít meg a felhasználóknak egy átlagos közepes kapacitású alközponthoz képest. Az NEC SIP DECT rendszere az NEC gyártmányok (így az IPC 100 és SV8000-es család) mellett más gyártók (pl. Cisco, Asterisk, Avaya) rendszereivel is kompatibilis.
Kapcsolódó cikkek
- Oroszok és kínaiak pályáznak az ICQ-ra
- Vodafone: új generációs IP-gerinchálózat a Ciscótól
- Elérhető a Google Voice az Apple telefonjára
- Megvette a Gizmo-t a Google
- Eladó a Skype
- Az EnterNet elindította IP televízió szolgáltatását
- Visszavásárolnák a Skype-ot az alapítók
- Letöltésajánló: Ingyen telefonálás a világ 37 országába
- VoipBuster
- Skype az iPhone-on és a Blackberry-n
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.