A Microsoftnál töltötték a legtöbb időt
A Microsoft amerikai szoftveróriás alkalmazásai és internetes oldalai voltak a legnépszerűbbek szeptemberben: ezekkel töltötték a legtöbb időt a világ netezői - közölte a comScore kutatócég.
Adatai szerint összesen 1,2 milliárd 15 éves vagy annál idősebb internetező - ami új rekord - 27 milliárd órát töltött együttesen a világhálón szeptemberben, azaz személyenként átlagosan 30 órát. A Microsoft oldalain eltöltött idő ennek 15 százalékára rúg. A Microsoftot követi a Google (9,3 százalék), a Yahoo (6,3 százalék) és a Facebook (5,1 százalék).
A Microsoft első helyezését a Windows Live Messengernek köszönheti, amely a netezők Microsoft-termékekkel való foglalkozása összidejének 70 százalékát teszi ki. A YouTube videomegosztó portál a maga 2,5 milliárd órájával a Google-ot használó netezők középmezőnyében van. A comScore közlése szerint a Facebookon, a 300 millió felhasználójának köszönhetően a legnépszerűbb közösségi portálon töltött idő megháromszorozódott szeptemberben 2008-hoz képest.
Az internetes oldalak népszerűsége kontinensenként változó. A Microsoft Európában, Latin-Amerikában, Afrikában és a Közel-Keleten listavezető, míg a Yahoo Észak-Amerikában a legnépszerűbb. Ázsiában és a Csendes-óceán térségében az azonnali üzenetközlő programmal is rendelkező Tencent kínai székhelyű cég oldalai állnak az első helyen (10,7 százalék).
Kapcsolódó cikkek
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Személyes profiljaik újbóli beállítását kérik a Buzz használóitól
- A Facebook-on bukott le a maffiavezér
- 15 évet kapott a Facebook-on zsaroló teenager
- Napi 50 millió üzenetet küldenek a twitterezők
- Közel kétszer annyi időt töltünk a közösségi oldalakon
- Buzz: saját közösségi oldalt indított a Google a Facebook és a Twitter ellen
- Már 400 millióan vannak a hatéves Facebookon
- Videófeltöltés csakis engedéllyel
- WSF - Az internet kitágítja a tudománykommunikáció lehetőségeit
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.