Új mobilszolgáltatási modell a Vodafone-tól és a postától
A két társaság ugyan még nem hozta nyilvánosságra az ügylet részleteit, de az MTI úgy értesült, hogy majdnem 800 postán és postai értékesítési ponton vehetnek majd péntektől mobilt az
emberek. A két társaság elsősorban azt a potenciális vevőkört célozza meg, amelyik másképpen nem jutna hozzá a szolgáltatáshoz.
A szolgáltatás alapdíja percenként bruttó 30-35 forint között lesz, de talán közelebb a 30-hoz.
A kártyás mobilszolgáltatáshoz a hálózatot a Vodafone adja, a posta pedig értékesíti a telefonokat és a szolgáltatást.
A posta így virtuális mobiltelefonos cégként jelenik meg a piacon.
Az MTI érdeklődésére a posta csak annyit közölt, hogy pénteken sajtótájékoztatón közlik a szolgáltatás részleteit.
Suba János, a Vodafone Magyarország kommunikációs igazgatója nem kommentálta az értesülést, illetve az ügylet részleteit, ám azt ő is elmondta, hogy pénteken sajtótájékoztatón ismertetik az együttműködést.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság egyelőre szintén nem kommentálja az ügyletet.
Magyarországon korábban már többször is felröppent a hír virtuális szolgáltatás indításáról, s többen tárgyaltak is már erről valamelyik magyarországi mobilcéggel. Eddig azonban egyik törekvés sem valósult meg, vélhetően azért, mert a mobilcégek nem adták bérbe másnak a hálózatukat.
Kapcsolódó cikkek
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- Új MobilWeb csomagok a Vodafone-tól
- Több mint hétszáz postán már megvásárolható a Postafon
- Vodafone MobilWeb opciók félévig féláron
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
- Új üzleti tarifák a Vodafone-nál
- A mobilcégek figyelmeztetnek a túlzott adatforgalomra
- Új üzleti hang- és adatcsomagok a Vodafone-tól
- Vezeték nélküli internet utalványra
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.