Összeolvad a vezetékes és a mobilszolgáltató a Deutsche Telekomnál
Erről döntöttek csütörtökön rendkívüli közgyűlésükön a legnagyobb német és egyben az egyik legnagyobb európai távközlési cég részvényesei.
A Deutsche Telekom igazgatója, René Obermann azzal indokolta a döntést, hogy az ügyfelek jobb kiszolgálását szolgálja, elősegíti a költségmegtakarítást, továbbá a munkahelyek védelmét. Obermann szerint az összeolvadás hozzájárulhat az ügyfélkör kibővítéséhez,
illetve a forgalom növekedéséhez is.
A mobilszolgáltató T-Mobile Deutschland mostanáig a Deutsche Telekom legnagyobb leányvállalata volt, az összeolvadás hivatalosan 2010 első felében lesz.
René Obermann a közgyűlésen mondott beszédében azt hangsúlyozta, hogy az összeolvadás nem jár leépítésekkel. Szavai szerint erről előzetes megállapodást kötöttek a munkavállalók képviselőivel.
A szeptember végi állás szerint a Deutsche Telekomnak és külföldi érdekeltségeinek - a DT a Magyar Telekom fő tulajdonosa is - összesen 150,9 millió ügyfele volt a mobiltelefon üzletágban, 5,3 millióval több az egy évvel korábbinál. A vezetékes üzletágban 7,4
százalékkal 39,6 millióra esett az ügyfelek száma. A társaság szélessávú internetes szolgáltatásait az egy évvel korábbinál 12,9 százalékkal többen, összesen 14,7 millióan vették igénybe.
A vállalat - amely 2006-ban nagyszabású takarékossági programba kezdett - a hónap elején a harmadik negyedévre vonatkozóan növekvő bevételről, illetve profitról számolt be.
Az összeolvadással a Deutsche Telekom a többi nagy európai konszern, köztük a Vodafone, a France Télékom, továbbá a svájci Swisscom példáját követi.
Kapcsolódó cikkek
- A Deutsche Telekom teljesen felvásárolja a Click&Buy-t
- Csökkentette negyedik negyedéves veszteségét a Deutsche Telekom
- További leépítések a Deutsche Telekomnál
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
- Óriás üzletre készül a Deutsche Telekom
- Egyesítené brit leányait a Deutsche Telekom és a France Télécom
- A Deutsche Telekom veszteséggel zárt
- A Deutsche Telekom túlteljesített, emeli az idei tervet
- Ismét a bírálatok középpontjában a Deutsche Telekom
- Követelik a Deutsche Telekom elnökének lemondását
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.