Obama újra a webhez fordul segítségért
Obama elnök stábja bejelentette, hogy miután szerda este, európai idő szerint kedden hajnalban beszédet intéz a kongresszusban az amerikai polgárokhoz, reakciókat is vár a helyzetelemzéssel kapcsolatban. A lassan kihűlő lelkesedés feltámasztására és több kisebb vereség kiköszörüléséhez az elnök ismét az internethez fordul. A kérdéseket egy külön ebből a célból létrehozott YouTube csatornára várja, és online fogja megválaszolni azokat.
Az elemzők szerint ez a korábbi, nyertes stratégia felmelegítését jelenti. Mint ismeretes, ahogy a korábban gyengén álló Kennedy szenátor annak idején képes volt megnyerni a választásokat azzal, hogy első ízben egy új médiumon, a televízióban jól szerepelt, Obama sikere mögött jelentős részben az online kampánytevékenység állt.
A kormányzatot ért kisebb csapások után az elnök a hírek szerint visszahívta korábbi kampánystábját, és újra a sikeres technikák, köztük az internetes kommunikáció bevetésére készül. A cél ezúttal a kormányzati intézkedések elfogadtatása, hiszen az általános alanyi jogon járó orvosi ellátás nélküli USA-ban nemrég fogadtak el egy olyan törvényt, mely lépéseket tesz az európai egészségügyi rendszer bevezetése felé, ám egyben igen költséges is. A stáb újra a bevált eszközökhöz nyúl, mint az iPhone, a YouTube, a Twitter, vagy a MySpace és Facebook, de a fotómegosztó Flickeren is saját oldalt hozott létre a Fehér Ház.
Kapcsolódó cikkek
- Jobs üzeni: Blu-ray helyett használd a YouTube-ot!
- Opera böngészővel a kazah cenzúra ellen
- Öt éve jelent meg az első YouTube videó
- Több tízmilliónyi mobiltelefont tilthatnak le Mexikóban bűnmegelőzési céllal
- CivilJutub: videóportál civileknek
- Megváltozott a YouTube
- Választás 2010 - KEK KH: biztonságos a választási informatikai rendszer
- Kínába irányították a YouTube, a Facebook és a Twitter adatforgalmát
- NetOkratikus népszavazást! - Nyílt levél Sólyom Lászlóhoz
- A YouTube és a Wikipédia is megbénult egy időre
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.