A Pannon várhatóan 200 alkalmazottját bocsátja el
Pannon GSM Távközlési Zrt. várhatóan 200 saját munkatársat bocsát el, és további 50, nem pannonos alkalmazottal betöltött pozíciót épít le - közölte a mobilkommunikációs cég pénteken az MTI-vel.
A Pannon 1,9 milliárd forinttal kívánja csökkenteni személyi költségeit 2010-ben, az erről szóló javaslatot pénteken terjesztették elő a cégnél, és egyben konzultációt kezdeményeznek a dolgozókkal.
A javaslat a Pannon 2010-re vonatkozó, 3 milliárdos költségcsökkentési stratégiájának része.
Az így keletkező megtakarításokat a Pannon a termék- és szolgáltatásfejlesztésre fordított befektetések szinten tartására, illetve növelésére fordítja, különös tekintettel a mobilszélessávra, valamint arra, hogy az ügyfeleknek elsőrangú ár-érték arányú termékeket nyújthassanak.
A Pannon hisz abban, hogy ezzel a lépéssel javulnak a hosszú távú üzleti kilátásai és a vállalat a gyorsan változó telekommunikációs piac élvonalába kerül - olvasható a cég közleményében.
A Pannon GSM Távközlési Zrt. az elmúlt évben 73,4 milliárd forint kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredményt (EBITDA) ért el, ami 3,6 milliárd forinttal kevesebb a 2008. évinél.
A társaság bevétele tavaly 177 milliárd forint volt, 11,3 milliárddal forinttal elmaradt az egy évvel korábbitól.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 10 milliárddal kisebb bevétel a Pannonnál
- Megválik alkalmazottai harmadától az AOL
- Csökkent a Pannon árbevétele és nyeresége
- Négyszáz fős létszámleépítés a Magyar Telekomnál
- A Pannon az előfizetőkre terheli az áfa-emelést!
- Jensen: fő célom a Pannon elért eredményeinek a megőrzése
- Rekordveszteség, elbocsátások a Hitachinál
- Szervezeti változás a Pannonnál
- 12 000 dolgozójától válik meg az AT&T
- Magyar Telekom: stabil létszámgazdálkodás a következő 3-5 évben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.