Virtuális workshop a szuperportálról
A Polygon bemutatta az IBM web2.0-ás technológiáit
Web 2.0-ás virtuális workshopon mutatta be az IBM web 2.0-ás technológiáit a kék óriás legnagyobb hazai partnere, a Polygon Informatikai Kft. április 13-án. A külsőségeiben, grafikájában is egy valódi rendezvényhelyszínre hasonlító webes felületen a szuperportál építőelemeivel és azok összeépítésével ismerkedhetnek meg a szakemberek.
A virtuális workshop előadásai az IBM legújabb, web 2.0-ás programjainak vállalati hasznosítását mutatták be. Így részletesen beszéltek a vállalati blog, a céges wikipedia működtetéséről; találkozók, csoportnaptár, csoportmunka szervezéséről; a projektkövetés menedzseléséről (Lotus Quickr). A Polygon demonstrálta a vállalati közösségi háló elindítását, kezelését, a személyes kapcsolatok, a szakmai közösségépítés módját (Lotus Connections). Részletesen bemutatták a videokonferencia tartásának lépéseit, a munkatársak közötti azonnali üzenetek racionális szervezését is (Lotus Sametime).
Az érdeklődők megismerkedhettek továbbá a WebSphere portálkörnyezettel. Ez utóbbi képes arra, hogy − többek között a fenti alkalmazások integrációjával − egyfajta „szuperportálként” egyesítsen, és böngésző felületen kínáljon minden olyan alkalmazást, melyre a céges felhasználónak szüksége lehet, miközben a végsőkig kiaknázza a web 2.0-ás fejlődésben rejlő lehetőségeket. A mintegy 3 órás eseményen ez utóbbiak jelentőségével is külön előadás foglalkozott.
A Polygon virtuális workshopján az előadások rögzített hanganyagát, illetve a hozzájuk készült prezentációt a résztvevők az interneten keresztül nézhették, illetve hallgathatták meg, eközben egy chat felület segítségével beszélgethettek az előadókkal. A szakemberek az esemény ideje alatt végig online állapotban voltak, azonnal válaszoltak az előadások közben vagy után felvetődő kérdésekre. A nagy különbség tehát amellett, hogy a résztvevőknek nem kellett utazással töltenie az időt, hogy az érdeklődők bármikor, akár az előadás alatt is feltehették kérdéseiket anélkül, hogy megzavarták volna a prezentációt. További értékes előny, hogy a kérdéseket nem feltétlenül kellett a nagy nyilvánosság előtt feltenni.
A virtuális workshopon elhangzottak teljes egészében utólag is megtekinthetők a www.polygon.hu oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- A pápa áldását adta közösségi oldalakra, de óv is tőlük
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
- Internetes radírral törölhetők a világhálón felejtett fényképek
- Mutasd a Facebook-portréd, megmondom ki vagy!
- WiFi-kártyát a fényképezőgépekbe
- Cisco - BMC Software stratégiai szövetség új, integrált felhőszolgáltatási platform létrehozására
- Google+1 közösségi böngésző-bővítmény?
- A vállalatok még csak barátkoznak a közösségi médiával
- A Facebook levédi a "face" szót
- Anyatejelosztó szoftvert terveztek az IBM programozóversenyén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.