Virtuális próbafülkék a Tommy Hilfigernél
A Tommy Hilfiger, a világ egyik legnagyobb ruházati tervező vállalata ötéves, menedzselt szolgáltatásokról szóló szerződést írt alá a BT-vel. A szerződés értelmében a BT videokonferencia-szolgáltatást nyújt partnerének, amely magában foglal egy, az iparágban elsőként megjelenő „virtuális próbafülke” szolgáltatást.
A technológiát a Cisco újonnan létrehozott TelePresence Technológiai Csoportjának részét képező Tandberggel közösen fejlesztette ki a BT. A próbafülkék azonnali „személyes” kommunikációra és együttműködésre adnak lehetőséget a Tommy Hilfiger divattervezői és gyártóegységei között. A virtuális próbafülkék, melyek a BT Egységes Videókommunikációs (Unified Communications Video) megoldásán és a Tandberg technológiáján alapulnak, néhány további eszközt, mint például mobilkamerákat és felvevőegységeket is tartalmaznak.
A bejelentéshez kapcsolódik az alábbi kisfilm, amely bemutatja a virtuális próbafülkék működését. Mobil kamerák és felvevőegységek használatával a tervezett ruhák apróbb részletei is láthatóvá válnak a telepresence segítségével, és jelentős költségcsökkentés érhető el: www.bt.com/telepresence
Kapcsolódó cikkek
- Szakmák Európa-bajnoksága - magyar siker
- A Cisco a legkörnyezettudatosabb
- Cisco - BMC Software stratégiai szövetség új, integrált felhőszolgáltatási platform létrehozására
- Cisco Expo, holografikus találkozásokkal
- Hálózati informatikai szakemberek elhelyezkedését elősegítő együttműködés
- Az Orange, Cisco, EMC, és VMware felhő-szövetsége
- Változtatniuk kell a cégeknek az informatikai biztonságról alkotott szemléletükön
- Megvásárolná az ExtendMediát a Cisco
- Összefog az űrben a Cisco és az EADS
- Üzleti táblagéppel rukkolt elő a Cisco
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.