Biztonságosabb és hatékonyabb az új MySQL Enterprise
A MySQL befektetés folytatásaként az Oracle bejelentette a MySQL Enterprise legújabb verziójának megjelenését, amely terméktámogatási funkciók, monitorozó felületek és a MySQL adatbázis-kezelő szoftver átfogó együttesét kínálja. E változat egyik kulcsfontosságú alkotóeleme a MySQL Enterprise Monitor 2.2. A MySQL Enterprise Monitor a nagyobb biztonság mellett továbbfejlesztett funkciókat kínál a lekérdezési teljesítmény ellenőrzése terén, valamint a MySQL Support szolgáltatással való integráció révén időmegtakarítást tesz lehetővé. A MySQL Enterprise Monitor segítségével a szervezetek hatékonyabban felügyelhetik MySQL-kiszolgálóikat, a problémák korai felismerésével pedig elkerülhetők a költséges leállások és csökkenthető az állásidő.
Jobb teljesítmény
· A MySQL Enterprise Monitor 2.2 továbbfejlesztett funkciókat biztosít a lekérdezések teljesítményi adatainak összegyűjtéséhez, kereséséhez és megjelenítéséhez, így lehetővé teszi a fejlesztők számára az adatok szűrését és az olyan szabályszerűségek elemzését, amelyek a legfontosabb rendszererőforrások működését gátolhatják. Új funkciók többek között:
o Query Analyzer végrehajtási figyelmeztetések – a problémás lekérdezések gyors felismerése révén az adatbázis-adminisztrátorok és a fejlesztők gyorsan megtalálhatják és kijavíthatják a teljesítményproblémákat;
o MySQL Enterprise Connector beépülő modulok – az alkalmazások meglévő Connector-illesztőihez készített beépülő modulok segítségével a felhasználók az SQL- és a kapcsolódó teljesítményadatokat összegyűjthetik és továbbíthatják a lekérdezés-elemzőhöz. Emellett a felhasználók nyomon követhetik az SQL-hibákat és -figyelmeztetéseket, a végfelhasználói válaszidőket, a lekérdezések végrehajtási idejét és a találatok számát, valamint egyetlen kattintással eljuthatnak a forráskódban a problémás lekérdezéshez.
Költségcsökkentés egyszerűbb adminisztráció, magasabb biztonság és integráció révén
· A MySQL Enterprise Monitor 2.2 a MySQL adatbázist folyamatosan felügyelő grafikus felületű eszközök segítségével hozzájárul a költségek csökkentéséhez és a hatékonyság fokozásához, valamint támogatja a fejlesztőket a bevált MySQL gyakorlatok megvalósításában. Az újdonságok a következők:
o Felhasználói és biztonsági modell – integráció a meglévő LDAP-hitelesítési és az elterjedt biztonsági modellekkel.
o Integráció a MySQL Support szolgáltatással – hatékonyabbá teszi az adatbázis-adminisztrátorok munkáját, mivel a problémák megoldása során nem kell a leggyakoribb diagnosztikák vizsgálatával bajlódniuk.
o Advisor szabályok és grafikonok – a fejlesztőknek fokozott áttekintést és ellenőrzést biztosít valamennyi SQL-kiszolgálójuk fölött, és lehetővé teszi az adminisztrációval, frissítésekkel, sémateljesítménnyel és biztonsággal kapcsolatos bevált gyakorlatok megvalósítását.
o Könnyebb kezelhetőség – az adatbázis-adminisztrátorok több időt tölthetnek az alkalmazások és adatbázisok nyomon követésével és hangolásával ahelyett, hogy az eszközöket kellene adminisztrálniuk.
Kapcsolódó cikkek
- KKV-k jövedelemtermelő képességének erősítése adat és infokommunikációs megoldásokkal
- Az üzleti intelligencia új generációja
- Database Browser Portable 3.3.1.2
- Új Oracle szerverek SPARC processzorokkal
- Database Browser 3.3.1.0
- Database Browser Portable 3.3.0.2
- Az Oracle az Erstében bankol
- Az Oracle óriási vihart kavart az Itanium körül
- SPARC-ra összpontosító együttműködés
- Lopott a Google vagy sem?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.