A Microsoft bemutatta a Dynamics ERP-hez készült szoftver-interfész megoldását
A Microsoft bemutatta új szoftver-interfész megoldását, amely felgyorsítja a Microsoft Dynamics ERP rendszerek és nagyvállalati SAP üzleti megoldásokra épülő, kétszintű vállalatirányítási rendszerek bevezetését.
Az új szoftver-interfésszel a nemzetközi és regionális vállalatoknak lehetőségük nyílik a cégközpontban működő SAP rendszerekhez flexibilis és gyorsan adaptálható Microsoft Dynamics vállalatirányítási megoldást standrad módon illeszteni, mely hatékony megoldást jelent leányvállalataiknál, divízióiknál és fiókirodáiknál. A megoldás lehetővé teszi a központi és leányvállalati üzleti folyamatok összehangolását és mindkét szinten jelentkező elvárások egyidejű teljesítését.
A kétszintű Microsoft Dynamics ERP konnektor lehetővé teszi az üzleti folyamatok egységes integrálását:
- Pénzügyi konszolidáció: automatizálható azon leányvállalatok részletes pénzügyi információinak továbbítása a központi SAP-rendszer felé, amelyek Microsoft Dynamics üzleti megoldást használnak. A rendszer könnyebben kimutathatóvá teszi az egész szervezet pénzügyi teljesítményét.
- Több vállalat ellátási folyamatainak integrálása: a helyi és regionális disztribúció vállalatközi beszerzési és ellátási láncának integrálása lehetővé teszi az automatikus rendelésfeldolgozást.
- Termelésautomatizálás: a termelési és tervezési folyamatok összehangolása pontosabbá és rugalmasabbá teszi a gyártástervezést.
Ez az összehangolás egyszerűen testre szabható a Microsoft BizTalk Server segítségével, amely részletes technikai dokumentációt és adatmegfeleltetési sablont biztosít az elektronikus adatátvitelhez.
„Azoknak a szervezeteknek, amelyek gyártási folyamataikat és technológiájukat ésszerűsíteni kívánják, érdemes megfontolniuk a kétszintű ERP-stratégia használatát” – jelentette ki Crispin Read, a Microsoft Dynamics ERP megoldásokért felelős ügyvezető igazgatója. „A piaci környezet változásával a Microsoft egyszerű és innovatív szemléletet nyújt ügyfeleinek. Gazdaságos alternatívát kínál, hogy ne kényszerüljenek működésük minden szintjén ugyanazt a vállalatirányítási megoldást használni és viselni az ezzel járó kötöttségeket.”
Ray Wang, az Altimeter csoport elemzője nemrég szakmai felmérést végzett IT-vezetők körében „Software Insider’s Point of View” címmel. Az eredmények szerint a válaszadók 32 százaléka már gondolkodik rajta, hogy az egységes alkalmazás-bevezetés helyett a kétszintű ERP-stratégiát alkalmazza. A kétszintű ERP-koncepció mellett szólhat a célorientált vagy iparág-specifikus megoldás igénye, valamint az, hogy a jelenlegi rendszerek túl drágák ahhoz, hogy az összes leányvállalatnál is bevezessék és frissítsék őket. A vállalatok a rendszer rugalmassága, valamint a más Microsoft termékekkel végzett integrációval elérhető alacsony teljes élettartamra vetített költség miatt választják szívesen a Microsoft Dynamics ERP megoldást.
A Microsoft ügyfelei és partnerei 2010 harmadik negyedévétől tölthetik le az SAP Business Suite szoftvercsomaghoz készült Microsoft Dynamics ERP szoftver-interfészt.
Bővebb információ a Microsoft Dynamics kétszintű ERP-stratégiájáról itt található.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft újabb kiskereskedést nyit Kaliforniában
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Mobil eszközökön is követhetők a vállalati pénzügyi mozgások a UNIT4 ingyenes alkalmazásával
- A Kinect varázstükre
- Microsoft: „Amit reggel raktak, leomlott estére…”
- ARM processzorokkal előre törhet a Microsoft
- E-learning UNIT4 Agresso ERP-hez és Coda Financials-hez
- Ballmer: 2010 semmihez sem hasonlítható jó év volt
- Új termékverzió kezelési stratégia az Agresso ERP termékekhez
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.