Kell egy csapat
A rövid bevezetési idő és a tervezhető költségek mellett az elért üzleti eredmények a megvalósítás gyors megtérülését igazolják. Emellett a felhasználó meggyőződhet róla, hogy az e-Start olyan megoldás, amely biztosítja az alkalmazás "finomhangolását", szükség esetén további Oracle Applications-modulokkal és üzleti funkciókkal való kiegészítését, az alkalmazás együttfejlődését a céggel.
A januárban indított e-Start rendszerben már sikerült megvalósítani az alábbi, úgynevezett alap üzleti funkciókat: Főkönyv, Kötelezettségek, Kinnlévőségek, Készpénzgazdálkodás és Tárgyi eszközök. Ezek már a bevezetés során bővíthetők a következő funkciókkal: Beszerzések, Készletgazdálkodás, Rendelés-nyilvántartás. Az e-Starttal a felhasználó olyan eszközökhöz jut, amelyek segítségével gyorsan és biztonságosan elvégezhetők az adattáttöltések és más alkalmazásokhoz az interfészek kialakítása. Ugyanez elmondható az értékkészletek, kódtáblák kialakításáról és feltöltéséről is. Az e-Start a nevében is árulkodó kis "e"-nek megfelelően egy internetes számítógép-architektúrán alapuló rendszer. Az ajánlott infrastruktúra a felhasználó választása szerint Unix- és Windows NT-platform egyaránt lehet. A végfelhasználó a magyar nyelvű felhasználói felületről - ha megakad, magyar súgót alkalmazva - a rendszert akár egy egyszerű webböngészőn keresztül is elérheti.
Kapcsolódó cikkek
- A JD Edwards EnterpriseOne és az Oracle Transportation Management integrációja
- Hiánypótló kiadvány induló vállalkozásoknak
- Kevéssé hatékony szolgáltatások veszélyeztetik az ügyfélkapcsolatokat
- Az előrejelzés új generációja a SAS-tól
- Az SAP kiadta harmadik ERP bővítőcsomagját
- Novell: az üzleti csoportmunka fejlesztés akvizícióval
- A vállalatirányítás útvesztői
- Polémia a vezetési márkáról
- Korszerű Oracle-technológia támogatja a Vatera üzleti növekedését
- Fejlett adatbiztonság Oracle alkalmazásokhoz
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.