A rEVOLUTION sikeresnek ítéli válság alatti tevékenységét
525 millió forintos árbevétellel zárta a 2009-es évet a rEVOLUTION Software, és ezzel teljesítette célkitűzését. Az üzemi eredmény az előző évi 1 millióról 20 millióra nőtt, egyszeri tételek nélkül pedig 41 millió forint volt. A sajtó képviselőit a mai napon Kustos Ferenc, a kft. ügyvezetője, Juhász Zsolt, üzletfejlesztési igazgató és Bódog Krisztina gazdasági igazgató tájékoztatta.
Összességében a cég mindhárom üzletága – ERP, Iroda++ és rEVOL Express – növelni tudta a megrendeléseit, ami részben a magas ügyfél-elégedettségnek köszönhető.
Az ERP üzletág tette ki a rEVOLUTION forgalmának felét, és dinamikusan bővült a 2009-es évben. Ez többek között annak köszönhető, hogy a szoftveres cég nyerte meg az év legnagyobb Microsoft Dynamics NAV projektjét, több mint 100 millió Ft értékben. Az üzletág sikere mögött az áll, hogy a rEVOLUTION számos lényeges ponton jelentős többletértéket ad az ügyfeleknek; ilyen a RevNAV egyedi kiegészítés és a Diagnosztika (kanadai eredetű eljárás).
A kft. működésének 2009-ben új lendületet adott az év elején bejelentett és jól bevált átszervezés. Ennek értelmében a funkcionális szervezeti egységeket új, állandó összetételű, termék-orientációjú csapatok váltották fel, melyekben értékesítők, tanácsadók és fejlesztők együtt, közös célért dolgoznak. Elkülönült, pénzügyi felelősséggel felruházott üzletágakat és termékorientációjú multifunkcionális teameket hoztak létre, így feloldódott a hasonló cégeknél megszokott cégen belüli ellentétrendszer az egyes funkciók (kereskedelem, konzulensek, fejlesztők) között. A munkatársak (most 41 fő) számára a korábbiaknál kedvezőbb munkafeltételeket biztosít az is, hogy a rEVOLUTION egy újonnan épült, exkluzív Váci úti irodaházba költözött az év során.
A nyereségesség növelésében szerepet játszott az is, hogy a kft-nél nagy hangsúlyt fektetnek a kintlévőségek menedzselésére, így a válság ellenére is drasztikusan csökkent a kintlévőség-állomány. A saját kedvező tapasztalatok alapján a kintlévőség-kezelést szolgáló továbbfejlesztett megoldásokat 2010-ben az ügyfelek számára is hozzáférhetővé teszik.
A 2010-es évre a rEVOLUTION szelíd mértékben növekvő árbevételt és nyereséget tervez, a jelenlegi termékkínálat megtartásával. Ez Kustos Ferenc, a rEVOLUTION ügyvezetője szerint elérheti az 660 millió forintot. „Az ERP üzletágban még kihasználjuk egyedi előnyeinket, mint a RevNav és a Diagnosztika. Több új termékkel is készülnek a piacra mindhárom üzletágban, ide tartozik például az Andoc dokumentumkezelő-megoldással készülő szoros integráció mind a Dynamics NAV, mind az Iroda++ terméknél; továbbá a cégek kintlévőség-kezelését megkönnyítő, továbbfejlesztett
Kapcsolódó cikkek
- Mobil eszközökön is követhetők a vállalati pénzügyi mozgások a UNIT4 ingyenes alkalmazásával
- E-learning UNIT4 Agresso ERP-hez és Coda Financials-hez
- Új termékverzió kezelési stratégia az Agresso ERP termékekhez
- Gyors és olcsó út egy best-of-class pénzügyi szoftverhez
- Új utak a "függetlenség" felé a UNIT4-től
- Magas biztonsági fokozatú Cloud szolgáltatások a UNIT4-től
- Számítási felhőbe telepített IFS Applications megoldás világszinten elérhető szolgáltatásként a NEC-től
- Vállalatirányítás: nagyberuházás helyett kiszámítható költség
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Közel ezer hazai kkv állt át a rEVOLUTION programok legújabb verzióira
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.