A piac leggyorsabb és legmegbízhatóbb környezetmenedzsment szoftvere
A UNIT4, a világ vezető ERP és üzleti szoftvereket szállító vállalata bemutatta Sustain4 nevű szoftverét, amely egy olyan környezetmenedzsment megoldás, amely hatékony támogatást nyújt a vállalatvezetők számára a szervezet környezetvédelmi és üzleti teljesítményének megértésében és fejlesztésében.
A UNIT4 a globális környezeti hatásokra specializálódott Trucost-tal együttműködve fejlesztette ki vadonatúj megoldását, melynek alapja egy egyedülálló módszertan és adatbázis. A szoftver az elérhető pénzügyi és üzleti adatok alapján gyorsan felméri és értékeli a szervezet környezetre gyakorolt hatásait, ezzel elkerülhetők a hasonló elemzésekhez szükséges, normális esetben sokszor hónapokba vagy évekbe kerülő előzetes kutatások.
A Sustain4 segít a vállalat környezetre gyakorolt hatásának értékelésében, menedzselésében és fejlesztésében, több mint 700 környezeti hatásfajta vizsgálatával, az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásától kezdve a vízfelhasználásig, 464 iparág több ezer vállalatának értékeléséből származó adatok alapján. A felhasználók gyors összehasonlítást készíthetnek saját helyzetükről a szektorukban működő más vállalatokhoz képest, emellett a teljes ellátási láncot átfogóan adatokat gyűjthetnek, elemezhetnek és követhetnek nyomon működési teljesítményükről.
A Sustain4 nélkülözhetetlen eszköz a megalapozott vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility – CSR) stratégia megalkotásához, vagy egy meglévő CSR program mérhetőbbé, kézzelfoghatóbbá és hitelesebbé tételéhez. A UNIT4 olyan átfogó szolgáltatást is kifejlesztett a Sustain4 mellé, amely segítséget nyújt az ügyfelek számára környezetvédelmi, vagy CSR stratégiájuk kidolgozásában és alkalmazásában.
Ton Dobbe, a UNIT4 termékekért felelős alelnöke szerint a rendszernek csupán néhány alapvető adatra van szüksége egy vállalatról (iparági szektor, éves forgalom, földrajzi adatok, tevékenységek, alkalmazottak, stb.). Ezek alapján készít egy környezeti hatástanulmányt, mivel ismeri a hasonló vállalatok környezetre gyakorolt jellemző hatásait. Ez egy ideális kiindulási alapot jelent, amely megmutatja, hol kell fejlesztéseket végrehajtani. A Sustain4 minden szervezet számára elérhető vállalatmérettől és iparágtól függetlenül. Piacra kerülése először az Egyesült Királyságban történik meg, a UNIT4 tervei szerint ezt világszintű bevezetés követi majd.
A UNIT4 globális szoftverszállító- és szolgáltató vállalat, amelynek legfontosabb célja, hogy hatékony támogatást nyújtson a dinamikus vállalatoknak az üzleti változásokhoz történő egyszerű, gyors és költséghatékony alkalmazkodásban a „Businesses Living IN Change (BLINC) nevű piaci szegmensben.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil eszközökön is követhetők a vállalati pénzügyi mozgások a UNIT4 ingyenes alkalmazásával
- E-learning UNIT4 Agresso ERP-hez és Coda Financials-hez
- Új termékverzió kezelési stratégia az Agresso ERP termékekhez
- Gyors és olcsó út egy best-of-class pénzügyi szoftverhez
- Új utak a "függetlenség" felé a UNIT4-től
- Magas biztonsági fokozatú Cloud szolgáltatások a UNIT4-től
- Számítási felhőbe telepített IFS Applications megoldás világszinten elérhető szolgáltatásként a NEC-től
- Vállalatirányítás: nagyberuházás helyett kiszámítható költség
- Microsoft Dynamics CRM Online
- A rEVOLUTION sikeresnek ítéli válság alatti tevékenységét
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.